مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ایجاد یک فرصت شغلی و یا پیدا کردن آن در عالم امروز از مرزهای جغرافیایی کشورها فراتر رفته است، به نوع ای که نیروی پیشه در تمام دنیا، نیرویی ارزشمند به حساب می آید و یک کارفرما که می تواند دولت و یا تقسیم خصوصی در یک مملکت باشد، همواره نگاهی فرا منطقه ای و فرا ملی نسبت به جذب نیروی کار دارد. لذا کشورها شرایطی فراهم می کنند تا بتوانند نیروهای مورد نیاز در بخش های متفاوت را به چهره بین المللی فراخوانی و جذب نمایند.



مشاوره مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


آیا از راه های مهاجرت به آفریقای جنوبی اخطار دارید؟ آیا شما هم شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی از راه شغل یا تخصص را دارید؟آیا شرایط کوچ به آفریقای جنوبی از راه خرید ملک را دارید؟ آیا به پیگیری وکیل کوچ به آفریقای جنوبی هستید؟ آیا نسبت به شرایط مهاجرت از طریق تولد مولود در آفریقای جنوبی آگاهانیدن دارید؟ ما به شما آفریقای جنوبی که کشوری امن، قشنگ با جاذبه های نظیر است را رهنمود می کنیم. ناگفته نماند که مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ویزای سرمایه گذاری از دیگر راه های مهاجرت به این کشور می باشد چرا که افراد بسیاری از این طریق کامیاب به کسب ماندن شده اند. بسیاری از کسان نگران حقوق پیشه در آفریقای جنوبی بعد از دریافت ویزای کاری هستند البته کسان میبایست به این نکته پروا داشته باشند که این باره زیر نظر اداره شغل آفریقای جنوبی می باشد و افراد می بایست آگاهی کافی در این زمینه داشته باشند و نگرانی در این باره طبیعی می باشد.


وضعیت و شرایط اخذ ویزای پیشه در آفریقای جنوبی


روش های جذب نیروی شغل در کشورها متفاوت است و هر کشوری قوانین خاص خودش را دارد پس کسان قبل از هرگونه اقدام میبایست قوانین جدید کوچ به آفریقای جنوبی را بدانند. در مقاله آماده به مملکت افریقای جنوبی پرداخته و محیط پیشه در آفریقایجنوبی، روش اخذ ویزای کار در آفریقای جنوبی و اینکه آیا شغل افریقای جنوبی، به عنوان گزینه ای برای مهاجرت، مناسب است یا خیر؟ توضیحاتی ارائه می گردد.


به طور معمول، گرفتن ویزای کار به طریق های گوناگون در کشورهایی مشابه کانادا، استرالیا، فنلاند، سوئد، آلمان، اتریش و … وجود دارند، که مسیر هایی قانونی و کمابیش مطمئن جهت کوچ و ورود به یک کشور می باشد. لذا سالانه افراد بسیاری خواهان کوچ به آفریقای جنوبی از طریق شغل هستند. آنچه که دارای اهمیت است، شرایط موجود در این کشورها و نوع ویزایی می باشد که جهت پیشه یک نیروی بیگانه در عقیده گرفته می شود. گاهی این شرایط سبب می شود الی نگاه درخواست کننده نسبت به این طریق از کوچ تغییر کند و رهسپار برای پیشرفت کاری خویش نیابد. اقدام جهت بعضی از این ویزاها بدلیل طولانی بودن فرآیند که 2 الی 4 سنه زمان می برد توسط فرد درخواست کننده کناره گذاشته می شود و کسان به تعقیب گزینه های پسندیده تری با سررسید کمتر و خرج پسندیده تر می باشند.


مشاوران مستحضر به دانش کوچ با بررسی شرایط متقاضی و قوانین جاری کشورها در مقاطع زمانی متفاوت، بهترین شیوه مهاجرت و مناسب ترین کشورها درباره گونه ویزای شغل را در گزین کردن درخواست کننده پیمان می دهد. لذا اگر شما هم شرایط تحصیل در آفریقای جنوبی را دارید با ما تماس بگیرید لغایت مشاوران و وکلای مجرب شما را در این فرمایش یاری نمایند.


یکی از کشورهایی که در حال حاضر بهترین گزینه برای پیشرفت کار و زندگی است، کشور افریقای جنوبی می باشد و روش مناسب برای متقاضیان کار، دریافت ویزای کار در افریقای جنوبی می باشد.


درباره آفریقا


جمهوری افریقای جنوبی، که در در جنوب قاره افریقا واقع شده است را کشوری با 3 پایتخت می دانند، هر چند پایتخت جغرافیایی آن شهر پرتوریا می باشد، ولی علت سه پایتختی دانستن آن هستی مراکز دولتی مهم می باشد به طوریکه در شهر پرتوریا مقر دولت یا قوه مجریه می باشد، در شهر کیپ تاون، پارلمان و در شهر بلوم فونتین نیز نیرو قضاییه به عنوان مراکز بسیار مهم هستی دارند.


با وجود هم مرزی این کشور با کشورهای موزامبیک، زیمباوه، بوتسوانا، نامیبیا، سوزایلند، لسوتو، کشور آفریقای جنوبی حائز سطح حیات متفاوتی نسبت به همسایگان می باشد. آفریقای جنوبی را ” مردم رنگین قوس ” می خوانند. کشوری که آن را کبیر ترین تولید کننده و مصرف کننده انرژی در قاره آفریقا می دانند. واحد پول رایج کشور آفریقای جنوبی راند (RAND)است، پول رایج بازار توسعه و بازرگانی که در روبرو ارزهای دیگر، دارای امتیاز پسندیده بر بنیاد جدول اعلامی پول های رسمی بلومبرگ می باشد.


کشوری با معادن ارزشمند که در دامنه های گوناگون و پیوسته با صنایع متفاوت، بیچارگی شدیدی به نیروی کار دارد، در نتیجه ویزای شغل در آفریقای جنوبی سیاستی از دولت هست که بتواند افراد متخصص و باره احتیاج را جذب نماید.



مشاوره مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


پیشرفت افریقای جنوبی را می نا در چهار منطقه اصلی آن دانست که به طور عمده در گستره های مختلف رشد داشته اند، این مناطق بر این پایه اند : شهر دوربان، شهر کیپ تاون، بندر الیزابت، و منطقه شهری پروتوریا – ژوهانسبرگ ؛ لذا به طور کلی این مناطق را پویاتر، دارای ظرفیت های اغلب و پسندیده تر می توان دانست. البته مناطق دیگر مشابه منطقه رستنبرگ، نلزپروت و حتی کناره جنوبی کیپ به سرعت در حال رشد هستند که بیچارگی شدید به نیروی شغل در این مناطق دانستن می شود.


رشته هایی که برای آن ها امکان اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی هستی دارد، بدست دولت آفریقای جنوبی و بر حسب نیازمندی های شهرها و صنایع مختلف، هر ساله از راه یک لیست اعلام می شود و بایستی دقت داشته باشید که قبل از اقدام رشته شما در فهرست مشاغل باره دربایستن مملکت آفریقای جنوبی باشد.


رشته هایی همانند مهندسی عمران، معماری، طراحی شهری، علوم ارتباطات و فناوری ارتباطات، سلسله های مدیریتی، رشته های مهندسی، دودمان های علوم پایه، مهندسی کشاورزی، علوم مربوطه و فارغ التحصیلان دکترای تمامی زنجیره ها، حتی تکنسین هایی مانند جوشکاری و تراشکاری از این قبیل سلسله ها هستند.


برخی مشاور آنلاین مهاجرت با تجربه فراوان و پیشرو در امور مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی، رشته های مورد دربایستن مملکت آفریقا را به طور تخصصی در ساحل رزومه متقاضی رسیدگی و تمام راهنمایی ها تا اخذ ویزای کار افریقای جنوبی، جهت گسیل به عنوان نیروی کار، از راه مهاجرت کاری آفریقای جنوبی را به عهده می گیرد.


نیروی کاری می تواند با گرفتن ویزای کار افریقای جنوبی، بدون نیاز به داشتن مدرک زبان، وارد کشوری شود که زبان انگلیسی ، یگانه از زبان های رسمی و شناخته شده آن است و این از نکات بسیار حایز اهمیت می باشد.


به طور کلی بر پایه قانون بنیادین کشور آفریقای جنوبی، شمار زبان های محاوره ای در این کشور مورد قبول است و تعداد 11 زبان را به عنوان زبان رسمی مملکت به رسمیت شناخته اند که در بین آن ها زبان های انگلیسی و آفریکانس حائز محبوبیت اغلب و در اکثر نقاط کشور، زبان محاوره و تجارت می باشد.


افریقای جنوبی را می نا از کشورهایی دانست که به واسطه شرایط مناسب در جهت رشد و شکوفایی سرمایه و اقتصاد و پتانسیل بالای این کشور در این زمینه، مورد پروا و پشتیبانی کشورهای دارای نیرو اقتصادی بسیار بالا در جهان مثل انگلستان و ایالات متحده بوده است.


از این رو آفریقای جنوبی کشوری توسعه مکشوف به حساب می آید که در دامنه های مختلفی چون ارتباطات، حمل و نقل، بورس، انرژی، توریست و به طور کلی اقتصاد دارای سرمایه گذاری های گزیده تر می باشد.


در گستره توریست، شهر ژوهانسبرگ که حائز بزرگترین فرودگاه کشور آفریقای جنوبی است، یگانه از پرجاذبه ترین و دیدنی های مناطق توریستی محسوب می شود؛ به طوری که این دسته جزو تقسیم های مهم در تولید ناخالصی بوده و سرنوشت اعظمی از درآمدهای دولت از صنعت توریست فراهم می گردد.ش


لذا دسته گردشگر و کار های پیوسته در صنعت توریست از جمله نیازمندی هایی می باشد که متقاضی پیشه در آفریقای جنوبی می تواند آن را فرصتی جهت دریافت ویزای شغل افریقا بداند.


این دیدگاه بوجود آمده در مورد آفریقای جنوبی به همراه وضعیت دلخواه حیات در این مملکت مانند هزینه زندگی پسندیده در آفریقای جنوبی، آموزش در مقاطع مختلف، بهداشت، امکانات ورزشی – تفریحی و به طور کلی روش زندگی نوین، هر متقاضی جویای پیشه بین المللی را مجاب می کند الی برای رسیدن به احد از جذاب ترین و مطلوب ترین کشورها، با کاربرد از طریق مهاجرت قانونی جهت گرفتن ویزای کار کشور افریقای جنوبی اقدام نماید.


انواع ویزا شغل آفریقای جنوبی


ویزایی که مختص کسان ماهر و با تجربه می باشد و کشور آفریقا شرایطی را مهیا کرده است که فرد جهت پیدا کردن شغل مناسب به مدت 3 ماه که قابل تمدید لغایت 6 می باشد، برا ی جستجوی پیشه وارد این مملکت شود، در صورت یافتن شغل مناسب مرتبط با رشته نحصیلی ویزای شخص تمدید می گردد. ( Quota work permit )

نوع دیگر ویزای پیشه آفریقای جنوبی مختص افرادی است که حائز پیشنهاد شغلی پسندیده هستند و این دعوت نامه شغلی را پیش از مراجعه به سفارت اخذ کرده اند. سپس برای گرفتن ویزای پیشه آفریقا قدام می کنند.(General work permit)

برخی از ویزاهای شغل آفریقا مختص افرادی است که در پیشه و پیشه خود بصورت فوق العاده ماهر و متخصص می باشند و جهت دریافت ویزای این کشور اقدام می کنند، که اساسا اعتبار این نو ع ویزا 3 ساله است. ( Exceptional skills work permit)

با توجه به معضل اخذ پیشنهاد شغلی برای کار و قانون کار در آفریقای جنوبی، به عقیده می رسد که ویزای بیان شده گونه یک بهترین گزینه برای شما برادر و هموطن فهیم، جهت اقدام برای اخذ ویزای پیشه مملکت آفریقای جنوبی می باشد.



مشاوره مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


نگاهی اجمالی به مزایای شغل در آفریقای جنوبی


برای دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی نیازمند ارایه مدرک زبان، از دسته آیلتس یا تافل نمی باشد.

ویزای شغل آفریقای جنوبی از جمله ویزاهایی است که دریافت آن در کوتاه ترین سررسید شدنی امکان پذیر می باشد و این فرآیند در کمتر از سه ماه با گارانتی کامل میسر شده و از مثال ویزاهای کاری است که نیازمند زمانی طولانی جهت انجام نمی باشد.

شما پس از گذشت پنج سال می توانید اقدام جهت اقامت دایم این کشور را داشته باشید.

این کشور بیش از 35000 فرصت شغلی را برای حدودا 70 زنجیره تحصیلی، جهت علاقمندان جویای کار فراهم کرده است.

شرایط ماندن آفریقای جنوبی از راه شغل از برتری های بسیار مهم این کشور می باشد حتی فرد متقاضی ویزایکار آفریقای جنوبی امکان بردن خانواده خویش را نیز دارد و این مزیتی بسیار قابل اهمیت است.

جهت کمک و تسهیل پروسه فرمان شغل در آفریقای جنوبی ، پارلمانی در گردانیدن مهاجرت آفریقای جنوبی به فرد متقاضی مزایایی اعطا می گردد.

داشتن حق شغل دانشجویی در حین تحصیل و ماندن دایم پس از سرانجام تحصیل


مدارک لازم جهت دریافت ویزای شغل در آفریقای جنوبی 


  • اصل پاسپورت
  • کلیه مدارک تحصیلی از مقطع دیپلم لغایت مقاطع بالاتر
  • ریز نمرات همگی مقاطع تحصیلی
  • ترجمه کلیه مدارک تحصیلی و ریزنمرات آن
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • سوابق کاری شخص متقاضی به علاوه ترجمه آن
  • رزومه کامل شخص

اخذ ماندن آفریقای جنوبی از طریق زناشویی : دریافت ماندن از این طریق شامل افرادی می شود که با یک تبعه ی آفریقایی جنوبی زناشویی کنند البته قوانین ازدواج در آفریقای جنوبی دارای کثرت بسیاری است چرا که تنوع نژادی در این مملکت زیاد است. پس برای مهاجرت به آفریقای جنوبی از راه زناشویی فرد می بایست هشدار بسیاری داشته باشد.

  • ابراهیم جلیلی
  • ۰
  • ۰

امروزه به دلایل متفاوتی بسیاری از دانشجویان کشور ایتالیا را به عنوان مملکت محل تحصیل خویش انتخاب میکنند. تحصیل در ایتالیا به دلیل سطح علمی بالای دانشگاه ها، هزینه اندک، تنوع دودمان فراوان و امکان تحصیل به زبان انگلیسی در بسیاری از دودمان ها از مزایای تحصیل در این کشور است. اعزام دانشجو به ایتالیا در شیراز و آیا شما از مزایای تحصیل در ایتالیا آگاهانیدن دارید؟ اگر شما هم به پیگیری مهاجرت تحصیلی و گرفتن ویزای تحصیلی این کشور و تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپایی هستید با ما تماس بگیرید.


مشاوره تحصیل در ایتالیا



وکلای حقوق بین الملل در مقوله گرفتن ویزای تحصیلی این مملکت اروپایی  شما را راهبری و پشتیبانی میکنند. بسیاری کسان از موضوع گرفتن اقامت تحصیلی اروپا استفاده نموده و بعد از گرفتن ویزای تحصیلی و کسب شرایط خاص اقدام به کوچ به ایتالیا از طریق تحصیل می نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مشاورین بنیاد-نهاد-سازمان تماس حاصل فرمایید.


شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در ایتالیا


تحصیل در ایتالیا در سلسله هایی چون معماری , باستان شناسی , هنر , تاریخ و مهندسی همواره سرآمد دانشگاه های اروپایی بوده اند و قدمت, شهرت و اعتبار جهانی دارند. از دانشگاه های برجسته ایتالیا میتوان به دانشگاه بولونیا به عنوان کهن ترین دانشگاه عالم با قدمتی بیش از 900 سال، دانشگاه پلی تکنیک میلان به عنوان بزرگترین دانشگاه فنی و مهندسی این کشور، دانشگاه ساپینزا رم از معتبرترین دانشگاه های اروپا در مهندسی، پزشکی، اقتصاد و دانشگاه فلورانس در زنجیره های معماری و طراحی صنعتی اشاره کرد.


لازم به ذکر است که تحصیل در ایتالیا بیشتری  سلسله ها در مقطع کارشناسی به زبان ایتالیایی ارائه میشوند و نیازمند ارائه مدارکی دال بر ادب زبان ایتالیایی است. البته تعدادی از دودمان ها همانند علوم مهندسی , اقتصاد , مدیریت , سوداگری بین المللی پزشکی , داروسازی , بیوتکنولوژی و به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند. در مقطع کارشناسی ارشد بیش از 148 دودمان به زبان انگلیسی نیز تدریس می شوند که در این مقطع داشتن مدرکی دال بر نزاکت زبان انگلیسی همانند IELTS (Academic) 6 و یا TOEFL iBT 80ضروری است. در مقطع دکترا تمام زنجیره ها علاوه بر ایتالیایی به زبان انگلیسی نیز ارائه خواهند شد.

پذیرش در مقطع کارشناسی جهت تحصیل در ایتالیا دانشگاه های ایتالیا یک بار در سنه اتمام میگیرد که محدوده زمانی آن معمولا از سپتامبر تا ژوئن (اواسط مهر ماه لغایت اواخر خرداد ماه) است و شروع ترم در ماه سپتامبر (اوایل شهریور) می باشد. در مقطع کارشناسی ارشد بسته به گونه دانشگاه ها ممکن است یک یا دو بار در سال استجابت سپریدن شود که مهلت پاسخ برای ترم پاییز سپتامبر الی ژوئن (اواسط مهر ماه تا اواخر خرداد ماه) است و برای ترم بهار از ژوییه لغایت نوامبر (تیرماه لغایت اواسط آذر ماه) است. لازم به بیان است که رشته های تحصیلی در ترم دوم بسیار محدودتر از ترم نخست می باشد. در مقطع دکتری یکبار در سال و معمولا در محدوده زمانی ماه های مارس الی دسامبر اسفند ماه لغایت آذر ماه و شروع ترم بسته به گونه دانشگاه از نوامبر لغایت فوریه است.



هزینه و شهریه تحصیل در ایتالیا


هزینه تحصیل جهت گسیل دانشجو و تحصیل در ایتالیا در شهرهای مختلف, دانشگاه ها و مقاطع تحصیلی در مملکت ایتالیا متفاوت می باشد. ولی می طاقت گفت میانگین شهریه دانشگاه های ایتالیا 3000 لغایت 4000 یورو در سنه است. این شهریه در مقایسه با شهریه بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی غیر اروپایی زیاد کم است. حفظ کیفیت آموزشی و ارزش بالای مدارک تحصیلی دانشگاه های ایتالیا در اروپا و جهان در کنار خرج اندک تحصیل این مملکت را به مقصد بسیاری از مشتاقان تحصیل تبدیل کرده است.


همچنین وجود ارتباطات علمی میانی دانشگاه های این مملکت و سایر کشور های اروپایی,آمریکا و کانادا بر جذابیت های تحصیل در ایتالیا می افزاید. خرج حیات ماهانه در مملکت ایتالیا به طور میانگین 500 الی 700 یورو در ماه می باشد که با توجه به سخیف زندگی شخص متغیر است. محل اسکان بیشترین سهم را در این هزینه دارد. بسته به اینکه متقاضی،خوابگاه، سراچه های دانشجویی و یا آپارتمان های یک یا دو خوابه را مد نظر داشته باشد این خرج متفاوت است.اما به طور کلی میتوان مبلغی در نزدیک 150 لغایت 500 را به چهره ماهیانه برای آن در نظر گرفت و برای هزینه های سایر مشابه خورد و غذا و ایاب و ذهاب مبلغی در نزدیک 150 الی 200 یورو کفایت میکند.


بورسیه های تحصیلی مملکت ایتالیا


از آنجا که مملکت ایتالیا به دانشجویان خارجی که از کشورهای کمتر توسعه مکشوف برای دریافت استجابت در دانشگاه های ایتالیا اقدام میکنند بورسیه هایی را برگزیدن میدهد چشم وهمچشمی برای اخذ پاسخ از دانشگاه های تراز اول ایتالیا بسیار شدید است. اگر شما منظور تحصیل در ایتالیا به صورت کم و بیش مجانی را دارید بهتر است هرچه سریعتر اقدامات لازم را اتمام دهید.


از جمله این بورس ها می تاب به بورس های استانی (DSU) اشاره کرد. مبلغ این بورس ها معمولا در محدوده 3600 لغایت 5200 یورو در سنه می باشد و نکته حایز اهمیت این است که دانشجویان ایرانی نیز می توانند بدون در عقیده دریافت معدل و نمرات دوران اسبق تحصیل خود از این بورس ها استفاده کنند.


متقاضی این بورس میبایست بعد از گرفتن پذیرش از دانشگاه با ارائه مدارک مالی مربوط به والدین خویش همانند اجاره نامه – فیش حقوقی – شناسنامه سرپرست و … برای این بورس اقدام کند. از جانب دیگر چنانچه درخواست کننده دارای شرایط ممتاز تحصیلی نظیر مدرک زبان IELTS بالا یا GRE ,رزومه تحقیقاتی قوی, مقالات بین المللی، معدل بالا و غیره باشد میتواند از بورس هایی به مبلغ 11.000 لغایت 14.000 یورو در سال مستفیض شود.


از نکات مثبت این بورسیه ها میتوان به بلاعوض بودن آن اشاره کرد و دانشجو تعهدی به بازپرداخت آن ندارد. افزون بر آنکه داشجو پروانه 10 ساعت کار در هفته در مقطع کارشناسی و 20 ساعت در مقطع کارشناسی بزرگتر و 25 ساعت کار در هفته در مقطع دکتری با حقوق میانگین هر ساعت 6 الی 9 یورو را دارد.


رشته پزشکی , دندان پزشکی و داروسازی در ایتالیا به علت داشتن کنکوری دشوار که به نام آزمون IMAT شناخته میشود و در سال یکبار (در اوایل سپتامبر در شهرهای مختلف ایتالیا و شهر دبی امارات) برگزار میگردد و در ضمن تعداد محدود گنجایش استجابت دانشجویان بیگانه ، گزینه مناسبی برای تحصیل نیست.


مشاوره تحصیل در ایتالیا



اگر شما نیز به تعقیب تحصیل با شرایطی مناسب و خرج محدود در رشته های پزشکی , دندان پزشکی و داروسازی هستید تحصیل در مملکت بلاروس و روسیه را به شما رهنمود میکنیم.برای اطلاع از شرایط عالی و استثنایی این دو مملکت در گویه تحصیل در رشته پزشکی به سایر مقالات سایت مراجعه نمایید.


اقامت بعد از تحصیل در ایتالیا


بعد از به پسین رسیدن تحصیلات در کشور ایتالیا میتوان برای مدت زمان حداقل 6 ماه ویزای تحصیلی را تمدید کرد و یا برای تبدیل آن به انواع دیگر ویزاهای اقامتی ازجمله ویزای شغل اقدام نمود. شرط اقدام برای ماندن همیشه ایتالیا دست کم 5 سال حیات در خاک این کشور می باشد که 2 سنه آن باید با کار و پرداخت مالیات باشد و از سررسید ورود فرد به خاک این مملکت و گرفتن کارت ماندن این مدت محاسبه میگردد.


کشور ایتالیا کشوری در جنوب قاره اروپا به پایتختی شهر رم است. جمعیت آن در نزدیک 61 میلیون نفر و مذهب بیشتری ملت این مملکت مسیحی است. واحد پول مملکت ایتالیا , واحد پول اتحادیه اروپا یورو می باشد . کشور ایتالیا همواره از مهمترین اعضای اتحادیه اروپا بوده است. زبان رسمی این کشور زبان ایتالیایی است اما به دلیل جاذبه های توریسم فراوان و حضور سالانه بیش از 20 میلیون گردشگر خارجی, مردم این کشور با زبان انگلیسی بیگانه نیستند.


ایتالیا دارای مردمی خونگرم با روابط اجتماعی بسیار مناسب است. آب و هوای اغلب مناطق آن معتدل و مدیترانه ای است البته به جز مناطق شمالی آن که به دلیل دودمان کوه آب و هوای  نزدیک  سردی دارد. دو کشور کوچک واتیکان و سن مارینو در تو مملکت ایتالیا پیمان دارند که هردو مملکت های مستقلی هستند. ایتالیا امروزه به عنوان احد از کشورهای توسعه یافته عضو گروه هشت شناخته می شود.


در حالت کلی معمولاً تحصیل در ایتالیا برای افرادی که هدف تحصیل در زنجیره های خاصی مثل هنر و معماری دارند و یا افرادی که هدف تحصیل در اروپا با بها بسیار ارزان را دارند رهنمود می شود. دانشگاه های این مملکت از سطح علمی زیاد فوقانی برخوردار هستند.


تحصیل در ایتالیا لیسانس و کارشناسی ارشد


زمانی که برای تحصیل در دوره های کارشناسی و کارشناسی بزرگتر دانشگاه های ایتالیا درخواست میدهید الزامات متعددی هستی دارد که باید آنها را به خاطر بسپارید. به منظور واجد شرایط بودن برای دوره کارشناسی در یک دانشگاه ایتالیایی شما باید با کامیابی دوره دبیرستان را تکمیل کنید و یک مدرک معتبر از مدرسه داشته باشید و شایستگی تحصیل در آموزش عالی کشور خویش را داشته باشید.


به یاد داشته باشید که از شما خواسته می شود که سطح ادب خود را به ایتالیایی ثابت کنید. به هدف تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در یک دانشگاه ایتالیایی شما دربایستن به یک مدرک کارشناسی در یک زنجیره مربوطه یا مدرک معادل آن دارید. به عنوان بخشی از الزامات ورود در هنگام تقاضا برای دوره مورد نظر باید مدارک ذیل را ارائه دهید:

  • مدرک شناسایی
  • مدارک دانشگاهی تحصیلات قبلی
  • فرم درخواست دانشگاه
  • توصیه نامه ها
  • بیانیه های شخصی
  • زبان( زبان انگلیسی یا ایتالیایی، بسته به دوره تحصیلی متفاوت است)

دانشگاه های ایتالیا برنامه های تحصیل را به زبان ایتالیایی یا انگلیسی ارائه می دهند. با این حال ، اکثر برنامه های تحصیلی در دوره کارشناسی ارشد و دکتری به زبان انگلیسی ارائه میشود. در برخی از دانشگاه های ایتالیا شدنی است شما برای یک دوره ایتالیایی درخواست دهید ولی تکالیف درسی و امتحانات به زبان انگلیسی باشد. آزمون های زبان باره پذیرش دانشگاه های ایتالیا:


  1. CILS : این آزمون در ایتالیا و در موسسات فرهنگی ایتالیا در سراسر دانشمند برگزار می شود.
  2. CELI: این امتحان در مراکز مجاز با همکاری دانشگاه PERUGIA سپریدن می شود.

اگر برای دوره هایی که به زبان انگلیسی تدریس میشود درخواست میدهید باید مهارت زبان انگلیسی خود را تغییر ناپذیر کنید. مدارک زبان مورد پذیرش دانشگاه های ایتالیا:

  1. TOEFL
  2. TOEIC
  3. IELTS
  4. C1 ADVANCED

دانشجویانی که می توانند پابرجا کردن کنند که انگلیسی را در تعلیم متوسطه به عنوان مدرک کارشناسی(حداقل برای سه سال) گذرانده اند از ارائه مدرک زبان انگلیسی معاف هستند. دانشجویان پذیرفته شده معمولا بر پای بست، میانگین نمرات تحصیلات پیشین رتبه بندی میشوند.با دانشگاه باره نظرتان ارتباط استوار کنید و از حداقل امتیاز مورد احتیاج برای واجد شرایط بودن در مقطعی که آرزوی تحصیل در آن را دارید مطلع شوید. ممکن است شما مجاز به شرکت در آزمون های استجابت برای دوره های تخصصی مانند موارد زیر باشید:

  • پزشکی
  • معماری
  • مهندسی

دانش آموزان کشورهایی که بعد از 10 یا 11 سال تحصیل در دانشگاه پذیرفته شده اند باید ثابت کنند که تمام امتحان های لازم برای دو سنه یا یک سال تحصیل اضافی را گذارنده اند لغایت به طور کلی به 12 سال تحصیل برسند.


تحصیل در ایتالیا دکترا


دردوره دکترا این امکان برای دانشجویان فراهم است که بخشی از تحقیقات اصلی و مهم خود را در بخش های پژوهشی شناخته شده بین المللی سپریدن دهند، این دپارتمان ها بسیار وسیع هستند و طور برجسته ای زنجیره های مختلف علمی را دربرگیرنده می شوند. هر کسی که برای تحصیل به ایتالیا می رود با پیشباز خوبی روبرو می شود، اما آنها ملزم به ارائه ویزای دانشجویی یا گذرنامه و تمام مدارک مورد نیاز هستند. علاوه بر این ممکن است نیاز باشد که مدارک در گردانیدن شهربانی ثبت شود.


مهمترین نکته در مورد ویزا این است که مطمئن شوید چه گونه ویزایی نیاز دارید. پیش از ورود به دانشگاه انتخابی، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گونه ویزایی که بیچارگی دارید وب سایت دانشگاه را چک کنید. درخواست برای ویزا می تواند در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری ایتالیا سپریدن شود. PH.D.( در ضمن PHD و دکترای فلسفه) بالاترین مدرک تحصیلات تکمیلی است که دانشگاه ها ارائه میدهند. افرادی که مدرک PHD را به دست می آورند معمولا پروانه تدریس در دانشگاه را دارند.


PH.D. یک دکترای تحقیقات علمی یا دکترایی است که معمولا بین 3 لغایت 5 سال تحصیلی است. برخلاف اسم آن دکترای فلسفه (PHD) منحصر به تحصیلات مربوط به فلسفه نمی شود و در اکثر زنجیره ها اعطا می شود. به طور معمول PH.D. پس از دوره کارشناسی بزرگتر است با این حال در بعضی از موارد شدنی است بعد از دوره کارشناسی باشد. در انگلستان متقاضیان PH.D. معمولا برای اولین بار در کارشناسی بزرگتر فرزانش ثبت اسم می کنند. بعد از یک دوره کوتاهی که معمولا یک سال است قیم برای پاسخ دوره PH.D. تصمیم می گیرد.



مشاوره تحصیل در ایتالیا


دانشگاه های معتبر ایتالیا


  • Politecnico di Milano
  • Università di Bologna
  • Scuola Normale Superiore di Pisa
  • Scuola Superiore Sant’AnnaPisa
  • Sapienza – Università di Roma
  • Vita-Salute San Raffaele University
  • University of Trento
  • University of Naples Federico II
  • University of Pisa
  • University of Modena and Reggio Emilia


شرایط دریافت ویزای دانشجویی و تحصیلی ایتالیا


دانشجویان خارجی به گرمی در مملکت ایتالیا پذیرفته میشوند، ولی ملزم به همراه داشتن ویزای دانشجویی، پاسپورت و دیگر مدارک مورد بیچارگی میباشند. به علاوه، مدارک فوق میبایستی در گردانیدن شهربانی ثبت شوند. مهم ترین نکته در به به اتفاق داشتن ویزا این است که شما گونه متناسب با شرایط خود را به مرکز شهربانی ارائه دهید. پیش از ورود به دانشگاه مورد عقیده خود، میبایست نگاهی به سایت دانشگاه بیاندازید لغایت از مدارک مورد احتیاج اخطار یابید.


ثبت نام در گرد از کم و بیش ترین کنسول گری یا سفارت به ایتالیا انجام می شود. برای ارسال تقاضای ویزای بین الملل ایتالیا، میبایستی مبلغ 50 یورو بپردازید. شما می توانید به طور مستقیم به سفارت ایتالیا در کشور ایران مراجعه کرده و یا تلفنی امور خویش را انجام دهید یا مدارک خویش را ارائه کنید. دانشجویان ایرانی ممکن است ملزم به ارائه پیشینه زیستی در طول فرآیند کاری خویش باشند. پیشینه زیستی متقاضی در واقع، اطلاعات شخصی اضافه می باشد که کشور ها برای اهداف امنیتی از متقاضیان درخواست می کنند.

  • ابراهیم جلیلی
  • ۰
  • ۰

با پروا به اینکه کارهای گوناگون موجود در یک کشور، امکان دارد نیاز افراد جویای کار آن کشور را به طور کامل برآورده نکند، بعضی ترجیح می دهند که جهت اشتغال در پیشه مورد علاقه ی شان به کشورهای سایر مهاجرت کنند. مهاجرت به نروژ از راه ویزای پیشه نیز احد از طریق های کوچ به این کشور در ساحل مسیر های مشابه تحصیل در نروژ و سرمایه گذاری در نروژ می باشد. مشاوران کوچ با مشارکت وکیل کوچ به نروژ گذرگاه ورود شما را به نروژ صاف کرده است. 


مشاوره دریافت ویزای کار نروژ


ویزای کار نروژ


همانطور که آگاه هستید کشور نروژ از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شرایطی پیمان دارد که دارای منابع بسیار زیاد نفت و انرژی می باشد و در همان سان با سهم گیری از کسان کارآزموده و کارآمد در این زمینه، به عنوان احد از کشورهای برتر از لحاظ اقتصاد و رفاه اجتماعی می باشد. نروژ جزء کشورهای ناحیه ی اسکاندیناوی است و در حال حاضر به عنوان یگانه از کشورهای مطرح در دامنه ی منابع نفت و گاز می باشد؛ وانگهی علاوه بر این در گویه ی زراعت نیز نروژ کشوری فعال و چگونگی کار در نروژ در این مقوله ها زیاد مناسب است. علی رغم موقعیت جغرافیایی نروژ و آب و هوای نسبتا سرد آن، سالانه گواه مهاجرت های زیادی جهت تفریح، تحصیل و پیشه در نروژ می باشیم. ما در مطلب به رسیدگی قانون شغل در نروژ و رسیدگی چگونگی پیشه در این کشور می پردازیم.


شرایط دریافت ویزای کار در نروژ


ویزای پیشه در نروژ به چهره یک ویزای job offer یا همان پیشنهاد شغلی مربوط به رشته ی تحصیلی است؛ به نوع ای که همچون اکثر کشورهای اتحادیه ی اروپا ، شخص فرصت دارد قبل از تقاضا ویزای شغل در نروژ از سفارت نروژ اقدامات لازم را در زمینه ی پیداکردن پیشه مناسب و مرتبط با زنجیره ی تحصیلی خویش و وانگهی پیدا کردن کارفرمایی که وی را تایید کند، اتمام دهد. چنانچه فرد موفق به پیدا کردن شغل شود و همچنین کارفرمایی که مربوط به دودمان ی فرد به او رهنمود کار دهد، ویزای وی الی یکسال تمدید می شود و سپس سنه به سنه ویزا تمدید شده، پس از 5 سال شخص به اقامت دائم نروژ خواهد رسید. ناگفته نماند که در طول سنه های اخیر، کشور نروژ در گویه ی صنعت اغلب از قوای بیگانه متخصص سهم برده است. مملکت نروژ نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه ی اروپا درباره اقامت دائم تند تر عمل کرده و امکان دارد پس از سه سنه از مدت ماندن پیشه در نروژ به چهره موقت، اقامت همیشه نروژ صادر کند.


با پروا به اینکه بر پایه قوانین اتحادیه ی اروپا درباره تکمیل نیروی شغل متخصص، کارفرما وظیفه دارد در نخست اطلاعیه ی مربوط به جذب نیرو را به مدت سه ماه در خویش کشور آگهی کند، و سپس این اطلاعیه را ظرف همین مدت در اتحادیه ی اروپا آگهی کند و در پایان نسبت به جذب نیروی بیگانه اقدام کند؛ پس یافتن کار در نروژ مرتبط با سلسله برای افرادی که در بیرون از نروژ هستند سخت می باشد. البته نروژ شرایط دیگری را در عقیده گرفته است که در پیوسته به آن خواهیم پرداخت. البته این موارد برای گرفتن ویزای کار در نروژ می باشد و برای کار دانشجویی در نروژ قضیه کاملاً متفاوت است.


شرایط ویزای کاریابی در نروژ


نوع سایر ویزای شغل در نروژ، ویزای کاریابی در نروژ می باشد؛ به گونه ای که همچون دیگر کشورهای اروپایی، یک ویزای شش ماهه ی زودگذر برای فرد صادر می شود که در این مدت، فرد فرصت دارد الی مرتبط با زنجیره ی تحصیلی خود کاری مناسب پیدا کرده یا کارفرمایی بیابد که به وی توصیه کار بدهد، پس از این مدت ویزای شش ماهه ی فرد لغایت یکسال تمدید می گردد و آنوقت هر سنه ویزا تمدید شده و بعد از 5 سال فرد به ماندن همش خواهد رسید. البته ناگفته نماند که فرد باید یک نیروی کار چیره دست باشد و بنابراین، شخص باید حائز شرایط ویزای کار در نروژ باشد.



مشاوره دریافت ویزای کار نروژ


شرایط شخص برای دریافت ویزای شغل یابی نروژ


در آغاز شخص باید مدارکی دال بر داشتن نوعی چیرگی ویژه در مقوله ی سلسله ی مورد تخصص خود یا دیگر مهارت ها ارائه دهد؛ ناگفته نماند که این مدارک باید باره تایید اداره مهاجرت به نروژ قرار بگیرند.

داشتن سابقه ی کار اهمیت بسزایی دارد؛ لازم است که فرد پیوسته با دودمان ی تحصیلی خود حداقل دو سال پیشینه ی کار داشته باشد.

مدرک تحصیلی از سایر شرایطی است که برای گرفتن ویزای کار در نروژ کارساز است؛ حداقل مدرک تحصیلی فرد برای درخواست ویزای کار، مدرک لیسانس می باشد.

تمکن مالی؛ نشان دادن توانایی تامین هزینه حیات در نروژ و به اصطلاح ساپورت مالی در طول مدت زمانی که در نروژ به صورت موقت اقامت خواهید داشت؛ این هزینه برای مدت 6 ماه حیات در نروژ چیزی در حدود 100,000کرون می باشد که به چهره موجودی در یک حساب کوتاهی مدت به اسم خویش فرد در یک مدت معلوم پیمان داده می شود.


مدارک لازم جهت گرفتن ویزای شغل در نروژ


  • پاسپورت
  • شناسنامه
  • آخرین مدرک و سوابق تحصیلی و کاری
  • مدرک مربوط به داشتن مهارت ویژه و دوره ی آموزشی
  • عکس
  • بیمه

مشاوره دریافت ویزای کار نروژ

نکته ی که باید در همین جا ذکر شود این است که از سنه 2013 ویزای کاریابی در نروژ لغو شده و مهاجرت به نروژ از راه پیشه و اخذ ویزای کار نروژ صرفاً از راه داشتن پیشنهاد شغلی از نروژ است. بهترین روش جایگزین مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل در نروژ و دریافت ویزای تحصیلی این مملکت است. البته شایان ذکر است در کشورهایی ویزای کاریابی هستی دارد هم الان ویزای شغل در آلمان و ویزای پیشه در اتریش از مواردی هستند که افرادی که به پیگیری ویزای کاریابی هستند می توانند از آنها جهت مهاجرت به اروپا بهره مند شوند.



منبع : سایت udi

  • ابراهیم جلیلی
  • ۰
  • ۰

مهاجرت کاری به مملکت اطریش همواره یکی از بهترین مسیر های ورود به اروپا محسوب می شود. امروزه بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری، گزینه شغل در اطریش و اخذ ویزای کار در اتریش را به عنوان عازم برای ماندن همش اروپا میدانند الی بواسطه آن آزادانه در پهنه ی اتحادیه ی اروپا سفر، زندگی و شغل کنند. از عقیده مشاورین و کارشناسان امور ویزای شغل اطریش داشتن اطلاعات و آگاهانیدن های لازم و صحیح برای ویزا شدن شغل درکشور اطریش زیاد دارای اهمیت است.


راهنمای مهاجرت کاری به اتریش


در ماه های بازپسین نداشتن اطلاعات دقیق سبب شده است، تا بسیاری از هموطنان عزیز در اقدام برای ویزای کار مملکت اطریش کامیاب نباشند و علاوه بر رد شدن در آهنگ ویزای شغل در این کشور از سمت سفارت ، امتیازی منفی نیز در پرونده آنها ثبت گردد. در حال آماده پدیده ی کار در اطریش شبیه ویزای کار آلمان فرصتی استثنائی برای متقاضیان شغل می باشد، الی بهترین مسیر برای توسط آوردن حقوق، مزایای عالی و زندگی آرمانی را در کشوری اروپائی تجربه کنند. شایان بیان است، شرایط کلی ویزای پیشه اتریش ، زیاد به ویزای شغل در آلمان شبیه است.


کار در اتریش


قابل ذکر است که علاوه بر کار در اتریش کشورهائی چون آلمان ، دانمارک ، کانادا ، استرالیا ، آفریقای جنوبی و… نیز متقاضیان زیادی برای ویزای شغل در این کشورها دارند. دریافت ویزای پیشه کشورهایی چون کانادا و استرالیا بدلیل طولانی بودن پروسه که دست کم بین 2 تا 4 سنه زمان می برد به نظر میرسد که گزینه مناسبی برای امر مهاجرت نباشد. بعد بایستی به دنبال راه مطمئن و سریعتری برای گرفتن ویزای کار بود، راهی که برای ایرانی ها امری ساده تر و آسان تر باشد. پس ما اخذ ویزای کار در کشور اتریش ، ویزای شغل آلمان و ویزای کار مملکت دانمارک را به شما متقاضی کوچ کار بیشتر توصیه می دهیم و وانگهی با توجه به صنعتی بودن مملکت آلمان شرایط پیشه برای مهندسین در این مملکت بی اندازه است.

موسسه حقوقی رایزن با داشتن مدیران و مشاورانی با تجربه و کارشناس ، مستحضر به امور حقوق بین الملل که در صدر موسسات مهاجرتی ایران می باشد، مفتخر است بصورت کاملا تضمینی شما اخ و متقاضی کوچ را جهت گرفتن ویزای پیشه و ماندن کاری اتریش، وضعیت کار در اتریش، شرایط پیدا کردن شغل در اتریش، نحوه ی زندگی و در آمد ها در کشور اتریش،… راهنمائی و مشاوره نماید و شما را لغایت لحظه ی مراجعه به سفارت اتریش برای گرفتن ویزای شغل اتریش همراهی کند.





اتریش کشوری در قلب اروپای مرکزی که از شمال با آلمان و جمهوری چک، از جنوب با اسلوونی و ایتالیا، از شرق با اسلواکی و مجارستان، از غرب با سوئیس و لیختن اشتاین حتماً مشترک دارد. این کشور برطبق احصاء سنه 2008 مقام سوم را در امن ترین کشورهای عالم دارد. اتریش کشوری از اتحادیه اروپا و قرار شینگن است و با داشتن جمعیتی حدود 8350000 نفر در بین کشورهای اروپائی بسیار کم جمعیت به حساب می آید. زبان رسمی ملت اتریش، آلمانیست که 98% ملت به همین زبان صحبت می کنند. مملکت اتریش طبق احصاء بانک جهانی بعد از کشورهای سوئیس، دانمارک، سوئد، آمریکا، آلمان، ژاپن مکان هفتم کشورهای ثروتمند جهان را به خویش وابستگی داده است. اطریش کشوری با استوار اقتصادی بالا، بطوریکه نرخ تورم در این مملکت پایین میباشد، در ضمن افراد خرج های اجاره مسکن یا اجاره دفتر کار را در این مملکت نسبت به کشورهای اروپای مرکزی مناسب تر میدانند. متذکر میشوم که مملکت آلمان همیشه به عنوان اصلی ترین شریک اقتصادی اطریش به حساب می آید و این خویش فرصت مناسبی را برای افرادی که در زنجیره های مهندسی بخصوص سلسله های برق، الکترونیک، الکتروتکنیک، مکانیک، صنایع , انفورماتیک،IT ، نرم افزار، عمران و… تحصیل کرده اند فراهم می آورد الی با داشتن ویزای پیشه مملکت اطریش یا آلمان وارد اروپا شده و موفقیت را متعلق به خویش کنند.


اندیشیدن به پیشه در اتریش – به این محیط‌ اقتصادی در قلب اروپا – سوالات بسیاری فراتر از مساله پیشه را در ذهن بر می انگیزد. موضوعاتی همچون هزینه و شرایط زندگی، امنیت و رفاه اجتماعی، بهداشت و… که در مقاله ذیل کوشش بر آن است که شما را در یافتن پذیرش این سوالات مدد رسانیم.


روش های اخذ ویزای کار در اتریش


از شرایط گرفتن این ویزا داشتن حداقل مدرک لیسانس و یک توصیه شغلی میباشد، البته تنها داشتن توصیه شغلی کافی نمیباشد و شما بایستی از کارفرما یا اسپانسر خویش دعوت نامه ای نیز داشته باشید. این کارفرما خود بایستی در مملکت اتریش حائز شرکت معتبری باشد لغایت بواسطه دعوت نامه وی شما کامیاب به گرفتن ویزای شغل در اطریش شده و به این مملکت کوچ کنید، این ویزا فرمان ماندن و کار تا کمتر از 2 سنه را به فرد اعطا میکند.

کشورهایی که جز اتحادیه اروپا هستند کم و بیش قوانین شغل مشابهی دارند و حتی این قوانین در مورد اعطای ماندن و تابعیت نیز همانند هم میباشد. در همین امتداد خدمات بازار شغل در اطریش (AMS (www.ams.at بایستی پس از درج یک اعلان شغل به مدت سه ماه در کشوراتریش و در پیوستگی یک اعلان سه ماهه در اتحادیه اروپا تایید نماید که هیچ نیروی کار در اطریش و در اتحادیه اروپا درخواست کننده کار باره نظر نمیباشد.


راهنمای مهاجرت کاری به اتریش


بنابراین داشتن این دعوت نامه از طرف کارفرما برای پیشه در اطریش فرمایش محالی به عقیده می آید، چون افرادی که پاسپورت مملکت اتریش را دارند ، افراد عضو اتحادیه اروپا، دانشجویانی که دانش آموخته شده و پروانه پیدا کردن شغل دارند همه میتوانند از این اعلان بهره‌گیری کنند. در ضمن رکود اقتصادی که گریبان راهبند بعضی از کشورهای اروپائی شده است میل به شغل نیروهای مجرب آنها برای شغل در دیگر کشورهای اتحادیه اروپا را افزایش داده است، بی گمان این امر باعث کاستی دریافت ویزای پیشه در اروپا از دسته اتریش شده است. در صورتی که از این طریق اقدام جهت اخذویزای کار اطریش نمایید این پروسه 5 ماه زمان میبرد و شخص پس از 4 سال شغل در کشور اتریش و پرداخت مالیات به دولت این کشور، با توجه به آنکه اتریش مملکت قانونمندی است، میتواند اقدام جهت دریافت اقامت همش مملکت اتریش را نماید.


شرایط ویزای پیشه اتریش


حال با شرایط مطرح شده اگر اندیشه میکنید شرایط لازم جهت دریافت این گونه ویزا و کار در اتریش را ندارید، رهنمود گزیده تر ما به شما اخ عزیز در بنیاد-نهاد-سازمان حقوقی مشاور برای آنکه بتوانید در کشور اتریش برای خویش یک اسپانسر پیدا کرده و یطور قانونی در این مملکت مشغول به پیشه شوید، اقدام جهت گرفتن ویزای تحصیلی کشور اتریش است. به این ترتیب که شما یعد از ورود به کشور اطریش میتوانید جهت دریافت ویزای شغل اطریش اقدام کنید. پروا داشته باشید افرادی که مشغول به تحصیل در اطریش یا اروپا میباشند و یا فارغ التحصیل دانشگاه های اروپا هستند از شانس بیشتری در پیداکردن شغل در اروپا از جمله اتریش مستفیض خواهند شد. از جهتی سایر وقتی فرد، فارغ التحصیل دانشگاه های اطریش باشد به وی فرصت شش ماهه الی یک ساله ای دیتا میشود که جهت یافتن شغل پسندیده در این مملکت بماند و در چهره یافتن کاری پیوسته با رشته تحصیلی، ویزای کاری به وی تعلق بگیرد.


کشور اطریش بخاطر داشتن دانشگاه های رایگان، شرایط مناسبی را برای تحصیل در این کشور برای دانشجویان بیگانه فراهم آورده است و افرادی که با ویزای دانشجوئی وارد کشور اتریش شده اند دستور کار تمام وقت را ندارند و این دانشجویان به شرط در اراده شغل فرما پروانه ی شغل پارت تایم را دارند. دانشجویان پس از گذراندن دوره زبان در مقطع کارشناسی اجازه 10 ساعت کار در هفته و در مقطع لیسانس الی دکترا اجازه 20 ساعت کار را دارند. متذکر میشم هزینه زندگی در کشور اتریش حدودا ماهی 700تا 800 یورو می باشد، که این هزینه برای هر شخصی نسبتا متفاوت است.



روش سایر جهت گرفتن ویزای شغل اطریش راهی است که به شما فرصت شش ماهه ای جهت جستجوی کار اعطا میکند. شما جهت اخذ ویزای کار اطریش در این روش، به 70 امتیاز از 100 امتیاز نیاز دارید. شما با موافقت اصولی اداره شغل اتریش به مدت شش ماه وارد کشور اتریش میشوید و شش ماه فرصت دارید که اقدام برای اخذ پیشه کنید.

قابل ذکراست که جمعیت زیادی از شهر وین را غیر اتریشی ها ساختن میدهند. بنابراین تبعیض نژادی دراین کشور خیلی چشمگیر نیست و این سبب میشود که کسان در پیداکردن پیشه دچار دشوار نشوند. البته دانستن زبان آلمانی در اطریش فرصت های شغلی زیاد مناسب تری را برای فرد، نسبت به خارجی هایی که زبان نمیدانند فراهم میکند. بعد از اعطای شغل مورد نظر و عقد پیمان نامه با کارفرما، مدارک شما برای صدور فرمان پیشه به اداره کار مربوطه رسول خواهد شد پس از موافقت قانونی، کارتاقامت کشور اطریش (Rot-Weiß-Rot – Karte) کارت (قرمز- سفید-قرمز) برای مدت 12 ماه برای شخص صادر میگردد. خانواده از آغاز بواسطه این نوع ویزا امکان همراهی شما را ندارند، ولی پس از گرفتن این کارت توسط شما، میتوان اقدام برای اخذ ویزای کشور اتریش برای آنها نمود.


شایان بیان است که پس از یکسال میتوان برای plus) Rot-Weiß-Rot – Karte) در خواست داد. از مزایای داشتن این کارت این است که شما همچون یک اروپایی میتوانید دسترسی نامحدود به بازار شغل داشته باشید.


متذکر میشوم فردی که به طریق اول-ذکر شده در بالا- کامیاب به دریافت ویزای کار در اطریش شود ، برای وی EU blue kard صادر میشود. حال اگر فرد دراین فرصت دو ساله حداقل 21 ماه را در کشور اتریش مشغول به پیشه باشد، میتواند درخواستplus) Rot-Weiß-Rot – Karte) را بدهد.


راهنمای مهاجرت کاری به اتریش


شرایط امتیاز بندی برای دریافت ویزای پیشه اتریش


سن

  • سن 20 لغایت 35سال تمام 20 امتیاز
  • 35 تا 40 سنه تمام 15 امتیاز
  • 40 تا 45 سنه تمام 10امتیاز

مدارک تحصیلی

  • مدارک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی بزرگتر 20 امتیاز
  • مدرک تحصیلی دکترا 40 امتیاز
  • فارغ التحصیلان رشته های فنی و مهندسی، رایانه 30 امتیاز
  • فارغ التحصیل کارشناسی یا کارشناسی بزرگتر از دانشگاه های اتریش 10 امتیاز
  • داشتن کارهای پژوهشی و ثبت آفریدن 20 امتیاز

 مدرک زبان

  • داشتن مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی بصورت مبتدی یا پیشرفته 5 الی 10 امتیاز

سابقه کاری

  • سوابق کاری به ازای هر سنه 2 امتیاز (حداکثر 20 امتیاز)
  • اگر دست کم شش ماه پیشینه پیشه در کشور اتریش داشته باشید 10 امتیاز


نگاهی به کارت قرمز-سفید –قرمز (Rot-Weiß-Rot – Karte) اتریش


این کارت برای چه افرادی صادر میشود؟ 4 گروه ذیل شامل اخذ این کارت خواهند شد.


  1. Very highly qualified workers کارگران زیاد واجد شرایط و کارآزموده که امتیازات کافی را کسب کرده باشند.
  2. Skilled workers in shortage professions کارگران و کارآزمودگان در مشاغلی که نادر هستند و با کمبود نیرو روبرو هستند.
  3. Other key workers نیروی کار در شغل هایی که کلیدی هستند در بازار آزاد.
  4. Graduates of universities and colleges of higher education in Austria فارغ التحصیلان دانشگاه ها و کالج های بیرون از کشور اتریش.


مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای شغل مملکت اتریش


  • کامل نمودن فرم تقاضای کار
  • عکس-شناسنامه- پاسپورت
  • بیمه نامه
  • سوابق کاری
  • مدرک تحصیلی
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • پرینت تمکن مالی
  • ترجمه مدارک به زبان آلمانی یا انگلیسی


  • ابراهیم جلیلی