مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

  • ۰
  • ۰

این روزها مهاجرت به کشوری سایر برای کار و تحصیل بین کسان معمول شده است، چه بهتر که با آگاهی و اطلاعات کافی این مهاجرت چهره بگیرد و بهترین کشور برای شغل با چشمانی مفتوح انتخاب شود.


بهترین کشور برای کار


به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به ترقی شغلی، ترازمندی وسط زندگی و کار و  … بهترین کشورها برای شغل و حیات عبارتند از:


هترین کشور برای مهاجرت کاری


سوئیس 


با توجه به درآمد خوب برای مهاجران، ترازمندی وسط پیشه و حیات و  … سوئیس از جمله بهترین کشورها برای کار محسوب می شود. متوسط درآمد تبعه در این کشور در حدود صد و هشتاد و هشت دلار است. این مقدار برای سال نود و پنج گزارش شده و پیشنهاد می شود برای آگاهی اغلب و کسب اطلاعات ریزبین تر از مشاوران مهاجرت رایزنی بگیرید.


آلمان


یکی دیگر از کشورهای پیشنهاد شده برای کار آلمان می باشد. افرادی که به پیگیری کسب چیرگی های جدید و پیشرفت و امنیت شغلی هستند، حتما درباره پیشه در آلمان اطلاعات کسب کنند و این مملکت را در خاطر داشته باشند.


سوئد


این مملکت به انگیزه داشتن فرهنگ کاری قوی، ترازمندی مناسب میانی پیشه و زندگی و امنیت شغلی زیاد نامدار است.


امارات متحده عربی


این کشور به دلیل نزدیکی به ایران، درخواست کننده زیادی برای کوچ دارد. بهتر است پیش از مهاجرت به این مملکت حتما درباره شرایط شغل در آن اطلاعاتی کسب کنید. لازم است بدانید در نزدیک ۵۶ درصد از اتباع بیگانه در امارات کمک خرج مسکن و ۷۵ درصد مزایای درمانی گرفتن می کنند.


سایر کشورها


  • نروژ
  •  سنگاپور
  •  اتریش
  •  هنگ کنک
  •  انگلیس 
  •  بحرین

 نیز جزء فهرست بهترین کشور برای شغل بوده اند.


پس شما می توانید با کسب اطلاعات بیشتر درباره این مملکت ها بهترین تصمیم برای کوچ را بگیرید. هرگز بر پایه شنیده ها و خودسرانه برای مهاجرت اقدام نکنید و با چشمانی مفتوح کشور مقصد را برگزیدن کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی