مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

  • ۰
  • ۰

اولین پیشه خویش را در آلمان پیدا کنید . کشور آلمان مکانی قسم خورده برای کسان جوانی است که کشور خویش را ترک کرده اند . در این مملکت استانداردهای بالای زندگی به چشم می خورد و موقعیت های شغلی بسیاری برای افراد باتجربه و تحصیل کرده وجود دارد . اما بی گمان باید این نکته را در نظر داشت آلمان آرمانشهر نیست کار در آلمان نقاط ضعف و قوت ویژه خودش را دارد اینکه متقاضیان مهاجرت به آلمان انگاشت کنند یک کشور بی عیب و نقص در گویه تحصیل ، شغل و زندگی است کاملا در اشتبه هستند پس توصیه می کنیم پیش از هر اقدامی هر چقدر که در توان دارید تحقیق کنید

جالب است بدانید 60 الی 70 درصد مهاجران ایرانی پس از کوچ پشیمان می شوند

 

نحوه پیدا کردن کار در آلمان

چگونه در آلمان کار پیدا کنیم


در راستی , امروزه مملکت المان به عنوان دومین مقصد نامدار مهاجران در گیتی شناخته شده است . این مملکت بزرگ ترین و نیرو مند ترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد و چهارمین قدرت اقتصادی در گیتی محسوب می شود .
نرخ بیکاری آلمان در ذیل ترین میزان در میانی کشورهای عضو اتحادیه اروپا است و نزدیک 5.7 درصد است . نرخ بیکاری در وسط جوانان در میان همگی کشورهای عضو اتحادیه اروپا بسیار ذیل است و نزدیک 6.9 درصد است . بازده کاری در این کشور زیاد بالا و نیروی کاری باتجربه و با صلاحیتی پرورش داده است .

آلمان کامیاب شده است الی مجدد جذابیت خویش را به دست آورده و به عرضه رقابت برگردد .

 

چگونه در آلمان شغل پیدا کنیم ؟ پر تقاضا ترین رشته فعالیت


به طور کلی , در سلسله های مهندسی , IT و تقسیم های مراقبت سلامت , این کشور دربایستن بسیاری به نیروهای کاری باتجربه دارد .

مشاغل زیادی برای زنجیره های تحصیلات , علوم , تحقیقات و گسترش و خدمات پزشکی هستی دارد و بازار پیشه پر رونقی را در آلمان متعلق به خویش کرده اند . بسیاری از فرصت های شغلی در بخش خدمات رسانی به چشم می خورد . صنعت اتومبیل , صادرات و محصولات زراعت تقسیم مورد توجه در آلمان محسوب می شود ؛ این در حالی است که ترقی ها در بخش صنعت موتور  نزدیک  کند شده است .

تکنولوژی های پیشرفته و به روز , مخصوصا در بخش های انرژی و محیط زیست , به اشتغال کارگران خارجی الی حد زیادی کمک کرده است .
کمپانی و شرکت های المانی , کارگران بیگانه بیشتر و اکثریت را استخدام می کنند و انگیزه ان نیز تفریق جمعیت و نبود نیروی کار با تجربه است . صنایع و کمپانی های حقیر و متوسط به عنوان بخش اصلی صنعت آلمان به احصاییه می روند و نسبت به شرکت های کبیر , کارگران بیگانه بیشتری را استخدام می کنند .

 

 

چگونه در آلمان کار پیدا نماییم ؟ پر درخواست ترین پروفایل ها


چگونه در آلمان شغل پیدا کنیم ؟ : درباره استخدام کارگر , آلمان بسیار سنتی عمل می کند . به کسان با تجربه ارزش بیشتری می دهند و بازار شغل عاشق مهاجران با تجربه و با شایستگی است . هر چقدر که میزان چیرگی و تجربه شما بالاتر باشد , شانس اکثریت در پیدا کردن شغل دلخواه خود خواهید داشت .

داشتن چند مدرک تحصیلی یا توانایی گفتگو کردن به چند زبان , از دسته مواردی است که در بازار کار آلمان پیرو زیادی دارد و کمپانی ها و شرکت ها به دنبال استخدام این دسته از افراد هستند .

اگر دانش آموخته دودمان های اقتصاد باشید , امکان همکاری تان در برنامه مشاغل پاره وقت بین المللی V.I.E هستی دارد , مخصوصا اگر به تعقیب شغل در دسته تبلیغات باشید این فرصت چند برابر می شود .

 

 

چگونه در آلمان شغل پیدا کنیم مهندسین 


توسعه دهندگان تارنما و مهندسان به عنوان کسان با ارزش در کمپانی های آلمانی شناخته می شوند .
معمولا داشتن مدرک لیسانس کافی است و در در صورتی که فرد مدرک کوشش نداشته باشد نکته منفی در پروفایلش محسوب نمی شود . فاصله درامدی وسط دارندگان مدارک لیسانس و اجتهاد تنها 6 الی 10 درصد , بسته به چیرگی افراد , برآورد شده است .
در صورتی که بتوانید به زبان آلمان صحبت کنید آسان تر می توانید در آلمان کار مورد نظر خود را پیدا کرده و مشغول به شغل شوید .

به طور حتم , در بازرگانی جهانی آلمان , زبان آلمانی به زبان انگلیسی مزیت دارد . چنانچه بتوانید به نکویی زبان آلمان را صحبت کنید می توانید با کسان بومی چشم وهمچشمی کرده و کار بهتری به دست آورید . پر درخواست ترین بخش در آلمان که الزامات زبانی برای شان مهم تر است , مربوط به تقسیم سلامت می شود .
بعضی از ارگان ها به محض این که به آلمان رسیدید , شرایطی را پیشنهاد می دهند تا به این نوع بتوانید چیرگی خویش را در زبان آلمانی ارتقا دهید . برای نمونه می نا بنیاد-نهاد-سازمان GOETHE را نام برد که برای مهاجران کلاس های تعلیم زبان آلمانی برگزار می کند .

 

چگونه در آلمان کار پیدا کنیم مهم :


با ملاقات  افراد بومی و هم گفتگو شدن با آن ها می توانید به طرز چشمگیری چیرگی های زبانی خویش را ارتقا دهید . می توانید با طرح سوال یا تبادل تجربه های کاری تان شبکه ارتباطی مختص به خود را بسازید ؛ این شبکه از افرادی تشکیل شده است که می خواهند در روند پیدا کردن شغل پسندیده به شما کمک کنند .

 

چگونه در آلمان کار پیدا کنیم ؟ برای کار در آلمان درخواست دهید


چگونه در آلمان پیشه پیدا کنیم : مشابه بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا , گشت و گذار در اینترنت به هدف تماشا اعلان های شغلی و ارسال تقاضا نامه , مرسوم ترین و متداول ترین راه های کاریابی درآلمان محسوب می شوند . باید رزومه خود را به به اتفاق عکس رسمی به آلمان ارسال کنید – بسیاری از عکاسان در آلمان این شغل را برعهده می گیرند . سعی کنید رزومه تان در دو صفحه تنظیم شده باشد و در پاکت نامه مناسب قرار گرفته باشد . هم چنین با مراجعه به ادارات پیشه یابی و استخدام نیز می توانید شانس خویش را آزمون کنید .

 

 

چگونه در آلمان کار پیدا کنیم دستمزدها


در آلمان دست کم اجرت کسان وابستگی به شغل , گونه پیمان داد , گستره شرکت , سلسله کار و جنبش شرکت و منطقه ای که کمپانی در آن پیمان گرفته است , دارد . علاوه بر آن سطح چیرگی ها و تجربه افراد در میزان حقوق واصله کارایی گذار است . به طور کلی , حقوق در ایالت های غربی این کشور اغلب است . شهرهای استات گارد , فرانکفورت , مونیخ و هامبورگ , چهار شهر مهم آلمان هستند که میزان حقوقی که افراد دریافت می کنند در سنجش با دیگر شهرها اغلب است .
میانگین حقوق افراد اخیر فارغ التحصیل شده از دانشگاه و حائز تجربه متوسط 45.000 یورو در سال است . در سلسله های مهندسی ( از 42.000 الی 58.000 یورو ) , پزشکی ( 50.000 یورو ) , ریاضی و IT ( 49.000 تا 54.000 یورو ) بیشترین درخواست هستی دارد و کسان فارغ التحصیل شده را به چهره مفصل استخدام می کنند . در صورتی که بخواهید در کمپانی های مشاوره ای یا شرکت های خرده فروشی مشغول به کار شوید , باید انتظار حقوق بالاتری داشته باشید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی