مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

  • ۰
  • ۰

مقالات این تارنگار مرجع اصلی راهنمای مهاجرت به آلمان و اخذاقامت آلمان است. در این نوشتار می خواهیم ارزان ترین شهر آلمان برای زندگی را به شما معرفی کنیم. با ما باشید
در ذیل به 5 شهر همنشین داشتنی آلمان اشاره می نماییم :

معرفی ارزانترین شهر آلمان برای زندگی

لیپزیگ ( LEIPZIG ) – اولین شهر جز ارزانترین شهر آلمان برای زندگی


در سنه 2016 , میانگین کرایه قیمت حدود 332 یورو به صورت ماهانه بود . این شهر در شرق آلمان پیمان گرفته    است . زبان اصلی مردم این شهر آلمانی است , اگر چه , اغلب جمعیت به زبان انگلیسی نیز صحبت می کنند . جمیت کثیری از این شهر را مهاجران بیگانه برپایی دیتا اند .

 

 

بوکوم ( BOCHUM ) – دومین شهر  جز ارزانترین شهر آلمان برای زندگی


در سنه 2016 , این شهر به دومین شهر دوست داشتنی آلمان تبدیل شد . میانگین اجاره قیمت منزل نزدیک 344 یورو بود . وقتی که با شهر های گران بها آلمان مانند مونیخ و برلین مقایسه می نماییم , اجاره قیمت در این شهر نصف آن جا است . این شهر دارای پارک ها و فضای سبز , امکانات صنعتی است و در حال حاضر تغییرات بنیادین و مهمی در حال انجام است . این مملکت امروزه به عنوان پرچم دار فرهننگ و هنر اروپا می باشد .

 

کیل ( KIEL ) – سومین شهر جز ارزانترین شهر آلمان برای زندگی


این شهر اغلب مورد پروا فرهنگ اموزان / دانشجویان قرار گرفته است . این شهر به علت روح و امید به زندگی است که معروف شده است . علاوه بر آن , این شهر منزل ی بسیاری از کشتی های سنتی است و تاریخچه با شکوهی در زمینه ساخت کشتی دارد . این شهر سومین شهر ارزان بها برای حیات است . در سنه 2016 , کرایه بها منزل ماهانه 368 یورو بوده است .

 

سیگن (SIEGEN ) – چهارمین شهر جز ارزانترین شهر آلمان برای زندگی


تعدادی از بهترین دانشگاه های آلمان در این شهر قرار گرفته اند و خانه دانشگاه های آلمان محسوب می شود . اینجا یک شهر حقیر است , اگر چه , حائز دارای خصیصه های خاص و شخصی است . این شهر بسیار دانشجو / دانس اموز محور است و برای پیوسته تحصیل , حیات و خوش گذرانی ایده ال به نظر می رسد . در سنه گذشته , کرایه قیمت خانه به طور متوسط نزدیک 371 یورو بوده است .

 

جنا ( JENA ) – پنجمین ارزان ترین شهر برای زندگی در آلمان


کمپانی ها و کمپانی های معروفی مثل ZEISS و چینی SCHOTT در این شهر قرار دارند . این شهر به انگیزه ترکیب نزاکت و هنر , تاریخ , فناوری و نواوری و آفریدن سرشناس شده است . اگر چه که یک شهر زیاد سنتی و باستانی است , اما روش ی حیات رویایی همراه با خوش گذرانی را فراهم کرده است . میانگین کرایه بها نزدیک 377 یورو بوده است و به همین علت است که در بخش 5 شهر ارزان قیمت و دوست داشتنی برای مهاجران و علی الخصوص دانشجویان / دانش اموزان قرار گرفته است .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی