مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

  • ۰
  • ۰

این ایام کشورهای پهنه خلیج فارس، مقصد کسان بسیاری برای شغل است. قطر از آنگونه این کشورها است. بیشتر از نیمی از جمعیت کشور قطر را مهاجران ساختن دیتا اند و به همین دلیل می تاب گفت قطر، کشور مهاجر پذیری است.
برای شغل در قطر و گرفتن ویزای کار قطر نخست باید شرایطی را محیا کنید و ویزای کار در قطر را گرفتن کنید و سپس با ویزای پیشه معتبر، به این کشور کوچ نمایید.

 

شرایط مهاجرت کاری به قطر

برای اخذ ویزای شغل در قطر چه پیشه باید کرد؟


برای گرفتن ویزای کاری قطر ، ابتدا باید یک فرصت شغلی پیدا کرده، رزومه خویش را ارسال کنید و در صورت تایید رزومه توسط کارفرما، مراحل بعدی دریافت ویزا را طی کنید.

برای اخذ ویزای پیشه قطر ، کارفرمای قطری باید امور مربوط به ویزای شغل شما را تعقیب کند لغایت ویزای کار شما صادر شده و اجازه ورود و شغل در قطر را به شما داده شود.

برای رویت لیست فرصت های شغلی در قطر، فقط به پرس و جو از دوستان و آشنایان بسنده نکنید!

وب سایت های کاریابی در قطر، به شما کمک می کند شغل باره عقیده خود را در این کشور بیابید.

کارفرمایان قطری، لیست پست های شغلی و کارمندان مورد نیاز شرکت را در این وب سایت ها وارد می کنند و کارجویان می توانند از این طریق پیشه مورد نظر خود را پیدا کنند.

با مراجعه به این سایت ها، اگر پیشه مورد عقیده را پیدا کردید، باید روزمه خود را برای کارفرما ارسال کرده و با او مکاتبه کنید و در صورت تایید رزومه برای دریافت ویزا اقدام نمایید.

 

آیا می نا ویزای کار در قطر را تمدید کرد؟


اعتبار ویزای پیشه در این مملکت بین ۱ لغایت ۳ ماه است.
اگر در این مدت مشکلی در قطر نداشته باشید، به راحتی می توانید ویزای شغل دراین کشور را تمدید کنید.

لازم به بیان است بدون رهنمود شغلی، دریافت ویزای شغل و پروانه پیشه در مملکت قطر غیر ممکن است.

 

ویزای کار قطر برای ایرانیان


کشور قطر شرایطی را ایجاده کرده است که بر پای بست، آن دریافت ویزای شغل قطر برای بسیاری از جمله ایرانیان بسیار آسان تر شده است الی مسافران اکثریت به قطر سفر کنند.
همچنین بسیاری از توریست ها و گردشگران هم برای گرفتن ویزای کار به مملکت قطر مراجعه خواهند کرد.

البته این قانون در کشور قطر هستی دارد که اگر شخصی که حتی از وابستگان و آشنایان کسی که در کشور قطر حیات می کند هم باشد باید حتما ویزای کار قطر را داشته باشد تا بتواند در آن مملکت کاری را آغاز کند.

تمام پیشه های ملی کشور قطر به خود جامعه قطر تعلق دارند.
بنابراین باید حتما اسپانسر و شخصی آشنا برای ویزا دریافت جهت کار را داشته باشید الی بتوانید در این کشور مشغول به کار شوید.
بعد از یافتن اسپانسر و توصیه شغلی مراحل درخواست ماندن شما سپریدن می شود.
به طور تقریبی بین دو تا شش هفته موعد می برد.
البته این مراحل را باید قبل از اینکه وارد کشور قطر شوید سپریدن دهید.

اگر در طول مدت ماندن خویش کشور قطر را ترک کنید باید مجددا تمام این مراحل را از آغاز سپریدن دهید و تقاضا ویزا کنید.
البته اگر می خواهید نخست مملکت قطر را ببینید و سخیف و وزین کنید و سپس برای پیشه و ماندن اقدام کنید باید از کارفرما و یا اسپانسرتان بخواهید الی شرایطی را فراهم کند الی برای بازدید از مملکت قطر به آنجا بروید.
در این صورت یک ویزا با اعتبار دو هفته می توانید داشته باشید که این دو هفته به چهار هفته نیز قابل تمدید است.

شما حتما باید یا به گرد از کشورهای همسایه همانند ترکیه بروید.
یا این شغل را به کسانی بسپارید که در این زمینه چیرگی و تجربه کافی را داشته باشند.

 

مشاغل مورد احتیاج در قطر


چنانچه شما در یگانه از فیلدهای کاری پایین کار و جنبش دارید و پیشینه احسان در این گویه دارید، به شما تبریک میگم. چراکه می‌توانید جزو افراد پردرآمد در این مملکت باشید.

۱- منابع انسانی: مدیران منابع انسانی در سال ۲۰۱۱ گواه افزایش ۲۹ درصدی حقوق خود از ۹,۸۰۶ دلار به ۱۲,۶۸۰ دلار به اضای هر ماه بودند که این رقم با وضع کنونی دلار زیاد بسیار تلقی می‌شود.

۲- فروش/بازاریابی: به طور کلی وضع کار برای مدیران فروش در این مملکت زیاد عالی تلقی می‌شود. به طوری که حقوق یک قیم فروش در شرکت چند ملیتی چیزی در حدود ۱۲,۵۰۰ دلار برای هر ماه می‌باشد.

۳- ساخت و ساز: همانطور که پیشتر به آن اشاره شد بازار ساخت و ساز در قطر زیاد سکه است و به طبع حقوق‌های بالایی به مدیرانی که در این صنعت تکاپو می‌کنند پرداخت می‌شود. پاداش مدیر پروژه ساخت و ساز یا مدیران بزرگتر حدودا ۱۲,۰۰۰ دلار برای هر ماه می‌باشد.

۴- بانکداری: صنعت بانکداری نیز در این مملکت از وضعیت زیاد احسان برخوردار است و پاداش یک مدیر شعبه یا مدیر شعور بانکی حدودا ۱۱,۲۰۰ دلار در ماه است.

۵- فناوری اطلاعات: یک مهندس با پیشینه و خلاق تکنولوژی اطلاعات در قطر می‌تواند با دریافت ماهانه ۱۱,۴۰۰ دلار در ماه زندگی زیاد احسان را برای خویش بسازد.

۶- املاک و مستغلات: افرادی که در این مقوله مشغول فعالیت هستند در سنه ماضی شاهد افزایش ۲۵ درصدی حقوق خویش از ۸۳۵۴ دلار به ۱۰,۵۰۴ دلار در ماه بودند که به راستی این رقم فوقانی به حساب میآید.

۷- روابط عمومی: شاید برایتان جالب باشد که بدانید مدیران روابط عمومی در قطر با افزایش ۲۷ درصدی حقوق خویش در سنه گذشته، سال جاری مبلغی مساوی با ۱۰,۴۲۸ دلار در ماه را اخذ می‌کنند.

۸- تبلیغات: صنعت تبلیغات در قطر رشد چشمگیری دارد و هر روز گواه نوآوری‌های جدیدی در این گویه هستیم. پروا ویژه قطر به این صنعت باعث رشد ۳۱ درصدی حقوق در این مقوله شد. بطوریکه یک مدیر تبلیغات خلاق حقوقی برابر ۹,۹۷۰ دلار در ماه درآمد دارد.

۹- هتلداری: با توجه به رشد زیاد زیادی که قطر در صنعت گردشگری داشته، سالیانه گردشگران بسیاری از اقسا نقاط دنیا به این مملکت سفر می‌کنند. از این جهت چشمداشت میرود که درآمد یک مدیر خرد هتل نیز بالا باشد که همینطور هم هست و این کسان ماهیانه درآمدی بالغ بر ۹,۲۸۲ دلار دارند.

۱۰- انتشارات: به شخصه چشمداشت نداشتم الی در فهرست مشاغل پردرآمد قطر چنین چیزی را نگریستن کنم ولی جالب است بدانید که حقوق یک سردبیر نشریه با افزایش ۲۸ درصدی که سنه ماضی تجربه کرد به نزدیک ۸,۱۰۰ دلار در ماه رسید.

نکته‌ای که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت کشمکش پرداخت حقوق وسط سه گروه اعراب، غربی‌ها و آسیایی‌ها است. این بدان معناست که یک مدیر عرب در قطر بالاترین حقوق این مملکت را اخذ می‌کند و بعد متعلق به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها و در سرانجام آسیایی‌ها

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی