مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

  • ۰
  • ۰

ایجاد یک فرصت شغلی و یا پیدا کردن آن در عالم امروز از مرزهای جغرافیایی کشورها فراتر رفته است، به نوع ای که نیروی پیشه در تمام دنیا، نیرویی ارزشمند به حساب می آید و یک کارفرما که می تواند دولت و یا تقسیم خصوصی در یک مملکت باشد، همواره نگاهی فرا منطقه ای و فرا ملی نسبت به جذب نیروی کار دارد. لذا کشورها شرایطی فراهم می کنند تا بتوانند نیروهای مورد نیاز در بخش های متفاوت را به چهره بین المللی فراخوانی و جذب نمایند.



مشاوره مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


آیا از راه های مهاجرت به آفریقای جنوبی اخطار دارید؟ آیا شما هم شرایط مهاجرت به آفریقای جنوبی از راه شغل یا تخصص را دارید؟آیا شرایط کوچ به آفریقای جنوبی از راه خرید ملک را دارید؟ آیا به پیگیری وکیل کوچ به آفریقای جنوبی هستید؟ آیا نسبت به شرایط مهاجرت از طریق تولد مولود در آفریقای جنوبی آگاهانیدن دارید؟ ما به شما آفریقای جنوبی که کشوری امن، قشنگ با جاذبه های نظیر است را رهنمود می کنیم. ناگفته نماند که مهاجرت به آفریقای جنوبی از طریق ویزای سرمایه گذاری از دیگر راه های مهاجرت به این کشور می باشد چرا که افراد بسیاری از این طریق کامیاب به کسب ماندن شده اند. بسیاری از کسان نگران حقوق پیشه در آفریقای جنوبی بعد از دریافت ویزای کاری هستند البته کسان میبایست به این نکته پروا داشته باشند که این باره زیر نظر اداره شغل آفریقای جنوبی می باشد و افراد می بایست آگاهی کافی در این زمینه داشته باشند و نگرانی در این باره طبیعی می باشد.


وضعیت و شرایط اخذ ویزای پیشه در آفریقای جنوبی


روش های جذب نیروی شغل در کشورها متفاوت است و هر کشوری قوانین خاص خودش را دارد پس کسان قبل از هرگونه اقدام میبایست قوانین جدید کوچ به آفریقای جنوبی را بدانند. در مقاله آماده به مملکت افریقای جنوبی پرداخته و محیط پیشه در آفریقایجنوبی، روش اخذ ویزای کار در آفریقای جنوبی و اینکه آیا شغل افریقای جنوبی، به عنوان گزینه ای برای مهاجرت، مناسب است یا خیر؟ توضیحاتی ارائه می گردد.


به طور معمول، گرفتن ویزای کار به طریق های گوناگون در کشورهایی مشابه کانادا، استرالیا، فنلاند، سوئد، آلمان، اتریش و … وجود دارند، که مسیر هایی قانونی و کمابیش مطمئن جهت کوچ و ورود به یک کشور می باشد. لذا سالانه افراد بسیاری خواهان کوچ به آفریقای جنوبی از طریق شغل هستند. آنچه که دارای اهمیت است، شرایط موجود در این کشورها و نوع ویزایی می باشد که جهت پیشه یک نیروی بیگانه در عقیده گرفته می شود. گاهی این شرایط سبب می شود الی نگاه درخواست کننده نسبت به این طریق از کوچ تغییر کند و رهسپار برای پیشرفت کاری خویش نیابد. اقدام جهت بعضی از این ویزاها بدلیل طولانی بودن فرآیند که 2 الی 4 سنه زمان می برد توسط فرد درخواست کننده کناره گذاشته می شود و کسان به تعقیب گزینه های پسندیده تری با سررسید کمتر و خرج پسندیده تر می باشند.


مشاوران مستحضر به دانش کوچ با بررسی شرایط متقاضی و قوانین جاری کشورها در مقاطع زمانی متفاوت، بهترین شیوه مهاجرت و مناسب ترین کشورها درباره گونه ویزای شغل را در گزین کردن درخواست کننده پیمان می دهد. لذا اگر شما هم شرایط تحصیل در آفریقای جنوبی را دارید با ما تماس بگیرید لغایت مشاوران و وکلای مجرب شما را در این فرمایش یاری نمایند.


یکی از کشورهایی که در حال حاضر بهترین گزینه برای پیشرفت کار و زندگی است، کشور افریقای جنوبی می باشد و روش مناسب برای متقاضیان کار، دریافت ویزای کار در افریقای جنوبی می باشد.


درباره آفریقا


جمهوری افریقای جنوبی، که در در جنوب قاره افریقا واقع شده است را کشوری با 3 پایتخت می دانند، هر چند پایتخت جغرافیایی آن شهر پرتوریا می باشد، ولی علت سه پایتختی دانستن آن هستی مراکز دولتی مهم می باشد به طوریکه در شهر پرتوریا مقر دولت یا قوه مجریه می باشد، در شهر کیپ تاون، پارلمان و در شهر بلوم فونتین نیز نیرو قضاییه به عنوان مراکز بسیار مهم هستی دارند.


با وجود هم مرزی این کشور با کشورهای موزامبیک، زیمباوه، بوتسوانا، نامیبیا، سوزایلند، لسوتو، کشور آفریقای جنوبی حائز سطح حیات متفاوتی نسبت به همسایگان می باشد. آفریقای جنوبی را ” مردم رنگین قوس ” می خوانند. کشوری که آن را کبیر ترین تولید کننده و مصرف کننده انرژی در قاره آفریقا می دانند. واحد پول رایج کشور آفریقای جنوبی راند (RAND)است، پول رایج بازار توسعه و بازرگانی که در روبرو ارزهای دیگر، دارای امتیاز پسندیده بر بنیاد جدول اعلامی پول های رسمی بلومبرگ می باشد.


کشوری با معادن ارزشمند که در دامنه های گوناگون و پیوسته با صنایع متفاوت، بیچارگی شدیدی به نیروی کار دارد، در نتیجه ویزای شغل در آفریقای جنوبی سیاستی از دولت هست که بتواند افراد متخصص و باره احتیاج را جذب نماید.



مشاوره مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


پیشرفت افریقای جنوبی را می نا در چهار منطقه اصلی آن دانست که به طور عمده در گستره های مختلف رشد داشته اند، این مناطق بر این پایه اند : شهر دوربان، شهر کیپ تاون، بندر الیزابت، و منطقه شهری پروتوریا – ژوهانسبرگ ؛ لذا به طور کلی این مناطق را پویاتر، دارای ظرفیت های اغلب و پسندیده تر می توان دانست. البته مناطق دیگر مشابه منطقه رستنبرگ، نلزپروت و حتی کناره جنوبی کیپ به سرعت در حال رشد هستند که بیچارگی شدید به نیروی شغل در این مناطق دانستن می شود.


رشته هایی که برای آن ها امکان اخذ ویزای کار آفریقای جنوبی هستی دارد، بدست دولت آفریقای جنوبی و بر حسب نیازمندی های شهرها و صنایع مختلف، هر ساله از راه یک لیست اعلام می شود و بایستی دقت داشته باشید که قبل از اقدام رشته شما در فهرست مشاغل باره دربایستن مملکت آفریقای جنوبی باشد.


رشته هایی همانند مهندسی عمران، معماری، طراحی شهری، علوم ارتباطات و فناوری ارتباطات، سلسله های مدیریتی، رشته های مهندسی، دودمان های علوم پایه، مهندسی کشاورزی، علوم مربوطه و فارغ التحصیلان دکترای تمامی زنجیره ها، حتی تکنسین هایی مانند جوشکاری و تراشکاری از این قبیل سلسله ها هستند.


برخی مشاور آنلاین مهاجرت با تجربه فراوان و پیشرو در امور مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی، رشته های مورد دربایستن مملکت آفریقا را به طور تخصصی در ساحل رزومه متقاضی رسیدگی و تمام راهنمایی ها تا اخذ ویزای کار افریقای جنوبی، جهت گسیل به عنوان نیروی کار، از راه مهاجرت کاری آفریقای جنوبی را به عهده می گیرد.


نیروی کاری می تواند با گرفتن ویزای کار افریقای جنوبی، بدون نیاز به داشتن مدرک زبان، وارد کشوری شود که زبان انگلیسی ، یگانه از زبان های رسمی و شناخته شده آن است و این از نکات بسیار حایز اهمیت می باشد.


به طور کلی بر پایه قانون بنیادین کشور آفریقای جنوبی، شمار زبان های محاوره ای در این کشور مورد قبول است و تعداد 11 زبان را به عنوان زبان رسمی مملکت به رسمیت شناخته اند که در بین آن ها زبان های انگلیسی و آفریکانس حائز محبوبیت اغلب و در اکثر نقاط کشور، زبان محاوره و تجارت می باشد.


افریقای جنوبی را می نا از کشورهایی دانست که به واسطه شرایط مناسب در جهت رشد و شکوفایی سرمایه و اقتصاد و پتانسیل بالای این کشور در این زمینه، مورد پروا و پشتیبانی کشورهای دارای نیرو اقتصادی بسیار بالا در جهان مثل انگلستان و ایالات متحده بوده است.


از این رو آفریقای جنوبی کشوری توسعه مکشوف به حساب می آید که در دامنه های مختلفی چون ارتباطات، حمل و نقل، بورس، انرژی، توریست و به طور کلی اقتصاد دارای سرمایه گذاری های گزیده تر می باشد.


در گستره توریست، شهر ژوهانسبرگ که حائز بزرگترین فرودگاه کشور آفریقای جنوبی است، یگانه از پرجاذبه ترین و دیدنی های مناطق توریستی محسوب می شود؛ به طوری که این دسته جزو تقسیم های مهم در تولید ناخالصی بوده و سرنوشت اعظمی از درآمدهای دولت از صنعت توریست فراهم می گردد.ش


لذا دسته گردشگر و کار های پیوسته در صنعت توریست از جمله نیازمندی هایی می باشد که متقاضی پیشه در آفریقای جنوبی می تواند آن را فرصتی جهت دریافت ویزای شغل افریقا بداند.


این دیدگاه بوجود آمده در مورد آفریقای جنوبی به همراه وضعیت دلخواه حیات در این مملکت مانند هزینه زندگی پسندیده در آفریقای جنوبی، آموزش در مقاطع مختلف، بهداشت، امکانات ورزشی – تفریحی و به طور کلی روش زندگی نوین، هر متقاضی جویای پیشه بین المللی را مجاب می کند الی برای رسیدن به احد از جذاب ترین و مطلوب ترین کشورها، با کاربرد از طریق مهاجرت قانونی جهت گرفتن ویزای کار کشور افریقای جنوبی اقدام نماید.


انواع ویزا شغل آفریقای جنوبی


ویزایی که مختص کسان ماهر و با تجربه می باشد و کشور آفریقا شرایطی را مهیا کرده است که فرد جهت پیدا کردن شغل مناسب به مدت 3 ماه که قابل تمدید لغایت 6 می باشد، برا ی جستجوی پیشه وارد این مملکت شود، در صورت یافتن شغل مناسب مرتبط با رشته نحصیلی ویزای شخص تمدید می گردد. ( Quota work permit )

نوع دیگر ویزای پیشه آفریقای جنوبی مختص افرادی است که حائز پیشنهاد شغلی پسندیده هستند و این دعوت نامه شغلی را پیش از مراجعه به سفارت اخذ کرده اند. سپس برای گرفتن ویزای پیشه آفریقا قدام می کنند.(General work permit)

برخی از ویزاهای شغل آفریقا مختص افرادی است که در پیشه و پیشه خود بصورت فوق العاده ماهر و متخصص می باشند و جهت دریافت ویزای این کشور اقدام می کنند، که اساسا اعتبار این نو ع ویزا 3 ساله است. ( Exceptional skills work permit)

با توجه به معضل اخذ پیشنهاد شغلی برای کار و قانون کار در آفریقای جنوبی، به عقیده می رسد که ویزای بیان شده گونه یک بهترین گزینه برای شما برادر و هموطن فهیم، جهت اقدام برای اخذ ویزای پیشه مملکت آفریقای جنوبی می باشد.



مشاوره مهاجرت کاری به آفریقای جنوبی


نگاهی اجمالی به مزایای شغل در آفریقای جنوبی


برای دریافت ویزای کار آفریقای جنوبی نیازمند ارایه مدرک زبان، از دسته آیلتس یا تافل نمی باشد.

ویزای شغل آفریقای جنوبی از جمله ویزاهایی است که دریافت آن در کوتاه ترین سررسید شدنی امکان پذیر می باشد و این فرآیند در کمتر از سه ماه با گارانتی کامل میسر شده و از مثال ویزاهای کاری است که نیازمند زمانی طولانی جهت انجام نمی باشد.

شما پس از گذشت پنج سال می توانید اقدام جهت اقامت دایم این کشور را داشته باشید.

این کشور بیش از 35000 فرصت شغلی را برای حدودا 70 زنجیره تحصیلی، جهت علاقمندان جویای کار فراهم کرده است.

شرایط ماندن آفریقای جنوبی از راه شغل از برتری های بسیار مهم این کشور می باشد حتی فرد متقاضی ویزایکار آفریقای جنوبی امکان بردن خانواده خویش را نیز دارد و این مزیتی بسیار قابل اهمیت است.

جهت کمک و تسهیل پروسه فرمان شغل در آفریقای جنوبی ، پارلمانی در گردانیدن مهاجرت آفریقای جنوبی به فرد متقاضی مزایایی اعطا می گردد.

داشتن حق شغل دانشجویی در حین تحصیل و ماندن دایم پس از سرانجام تحصیل


مدارک لازم جهت دریافت ویزای شغل در آفریقای جنوبی 


  • اصل پاسپورت
  • کلیه مدارک تحصیلی از مقطع دیپلم لغایت مقاطع بالاتر
  • ریز نمرات همگی مقاطع تحصیلی
  • ترجمه کلیه مدارک تحصیلی و ریزنمرات آن
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • سوابق کاری شخص متقاضی به علاوه ترجمه آن
  • رزومه کامل شخص

اخذ ماندن آفریقای جنوبی از طریق زناشویی : دریافت ماندن از این طریق شامل افرادی می شود که با یک تبعه ی آفریقایی جنوبی زناشویی کنند البته قوانین ازدواج در آفریقای جنوبی دارای کثرت بسیاری است چرا که تنوع نژادی در این مملکت زیاد است. پس برای مهاجرت به آفریقای جنوبی از راه زناشویی فرد می بایست هشدار بسیاری داشته باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی