مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

  • ۰
  • ۰

راه اندازی یک کسب و کار در کشوری و مهاجرت از طریق ثبت شرکت سایر یکتا از راه های سرمایه گذاری و کسب اقامت به آمار می رود. از آنگونه کشورهایی که می توانید با ثبت شرکت و سرمایه گذاری در آن به اقامت برسید مملکت مجارستان است. این نوشتار دشواری ها و معایب ثبت کمپانی در مجارستان را بررسی می کند،

 

مشکلات ثبت کمپانی در مجارستان


ثبت کمپانی در مجارستان علی رغم سهم مندی از مزایای بسیاری نظیر تکاپو در قلب اروپا، دسترسی به بازاری با بیش از 500 میلیون نفر جمعیت، بهره مندی از زیرساخت های عالی، سایت های صنعتی حاضر و غیره معایبی هم به به اتفاق دارد که در پیوسته به آنها اشاره می شود. به دلیل برخی شرایط نامساعد اداره شرکت و کسب پیشه برای برخی کمپانی های خارجی پرکار در مجارستان مشکل شده است، در ضمن بانک جهانی و کمپانی مالی بین المللی (IFC) مجارستان را در جمع صد مملکت برتر در مقوله های دسترسی به نیروی الکتریسیته، نگهداری سرمایه و پرداخت مالیات، دسته بندی نکرده اند و به این انگیزه ها به کارگیری نیروهای متخصص محلی برای کمک در مدیریت این حوزه های حساس بایسته به عقیده می رسد.

 

ثبت شرکت در مجارستان

 

شروع یک کسب و کار در مجارستان


شرکت ها اثناء برپایی یک نهاد شرکتی در مجارستان می بایست توسط یه وکیل نمایندگی شوند که بتواند اسناد شرکت را تعبیه و همه مدارک قانونی را آماده سازد. به علاوه نیمی از مبلغ تعهد پرداخت (حداقل 876 دلار) باید در حسابب بانکی ای سرمایه گذاری شود که در هنگام ثبت افتتاح شده است و تقاضا های ثبت در دادگاه هم می بایست پیش از اقدام برای بیمه اجتماعی ارسال شوند. موارد یاد شده همگی به پیچیدگی های ثبت کمپانی در این کشور می افزایند.

حدود 102 روز طول می کشد لغایت مجوزهای لازم برای ساخت و ساز کسب شوند که این امر شامل پیمودن 26 فرایند گوناگون است. پیش از این که یک شرکت بتواند اظهار نامه ی کمیته ی طرح ریزی شهری و نامه ی مقامات مالیاتی را دریافت نماید باید بازبینی های متعددی باید بدست تقسیم های تو دولتی مختلفی سپریدن شوند. زمانی که تمامی این شرایط برپا شد، باید پروانه تصرف دریافت شده و ثبت ساختمان کمپانی در اداره ی ثبت املاک تکمیل شود.

 

 

ثبت شرکت در مجارستان


بانک جهانی و IFC مجارستان را در جمع 50 مملکت انتهایی لیست دسترسی آسان به انشعاب برق آورده اند و گرفتن این چنین انشعابی 252 روز به درازا می انجامد. بازرسی، عملیات و ثبت پیمان نامه استفاده از شبکه به ثبت می رسد و سپس پیوستگی نهایی پایدار خواهد شد. در همه فرایند ثبت کمپانی ثبت ملک ابتدایی ترین مرحله است و فقط اندکی بیش از دو هفته موعد می برد. مجددا پافشاری می شود که هنگام سپریدن این پروسه باید از مشاوره حقوقی بهره برد.

به جز شاخص حقوق قانونی، مجارستان در گویه ی گرفتن اعتبار نیز شاخص های زیاد ضعیفی دارد. پوشش اداری دسته خصوصی این کشور کمتر از 20% بزرگسالان را شامل می شود. بانک جهانی و IFC مجارستان را 128 امین کشور جهان در حوزه ی نگهداری از سرمایه گذار قلمداد کرده اند که این جستار عمدتا به انگیزه نمرات ناتوان در رابطه باشاخص های اعتماد پذیری و افشای اطلاعات شخصی است.

 

پرداخت مالیات در مجارستان


تکمیل فرایند پرداخت مالیات در نزدیک 277 ساعت به درازا می انجامد. مالیات بازرگانی محلی، سهمیه ی توانبخشی و مالیات تحقیق و توسعه مالیات هایی هستند که اغلب شرکت ها احتمالا با آنها آشنا هستند. خرج ی بازرگانی در خارج از مرزها به نسبت زیر است، ولی مدت زمان صرف شده برای تکمیل فرایند زیاد زیاد است. تکمیل فرایند صادرات کالا به خارج 17 روز و فرایند واردات 19 روز طول می کشد که نشانه از کند بودن تجارب به تو و خارج از کشور دارد.

تکمیل فرایند اجرای قراردادها و حل و فصل تعارضات بیش از یک سال به درازا می انجامد که طی آن و قبل از صدور رای باید 35 فرایند مختلف تکمیل شوند. مواردی که به ورشکستگی انجامیده اند تا دو سال درازا می کشند که از دادگاه بیرون بیایند و نرخ بازیابی هم زیاد زیر تر از حالت عادی OECD است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی