مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

مهاجرت کاری

شرایط و روش های مهاجرت به خارج کشور از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری و .....

  • ۰
  • ۰

کار ضمن تحصیل در ایتالیا چگونه می باشد ؟ شرایط پیشه ضمن تحصیل در ایتالیا چیست ؟ آیا میدانید که کار ضمن تحصیل در ایتالیا برای دانشجوها در مملکت ایتالیا برای دانشجوهای تو این مملکت حائز چه شرایطی هستند ؟ ساعت کاری دانشجویان برای دانشجویان علاقه مند به شغل ضمن تحصیل در ایتالیا چگونه است ؟ شغل ضمن تحصیل در ایتالیا چگونه می باشد ؟ افراد دانشجو در مملکت ایتالیا از چه شیوه می توانند پیشه ضمن تحصیل در ایتالیا پیدا کنند ؟ کارهای موجود برای افراد دانشجو در کشور ایتالیا چیست؟ ساعات کاری دانشجویان در کشور ایتالیا چگونه می باشد؟

 

کار حین تحصیل در ایتالیا


می نا گفت پیشه ضمن تحصیل در ایتالیا بر خلاف پیشه تمام وقت در کشور ایتالیا بهتر یافت می شود زیرا همانطور که مطلع می باشید کشور ایتالیا به علت کمبود پیشه و هستی رکود اقتصادی بیشتر افراد دانشجو به عنوان پیشه ضمن تحصیل در ایتالیا کارهای دانشجویی و پاره وقت را گزینش می نمایند.همانطور که مطلع هستید موسسات کاریابی در کشور ایتالیا همواره همه وقت شغل ضمن تحصیل در ایتالیا به شما توصیه می دهند.در این نوشتار از تارنگار کوشش می نماید الی به شما عزیزان اطلاعات کافی در باره پیشه ضمن تحصیل در ایتالیا را توضیح دهد لغایت برای مهاجرت در مقوله ی تحصیل دیدن بازتر و بهتری از پیشه ضمن تحصیل در ایتالیا را دارا باشید.

 

شرایط کار حین تحصیل در ایتالیا

 

همانطور که می دانید بدبختانه شوربختانه  مملکت ایتالیا با چالش مالی بین المللی روبرو شده است اما در هر چهره برای فارغ التحصیلان و همچنین افراد دانشجو در کشور ایتالیا بهتر کار پیدا می شود . البته برای فارغ التحصیلان دانشگاه انگلیس در مملکت ایتالیا به راحتی پیشه پیدا می شود  و همچنین برای کسان دانشجو در مملکت ایتالیا شغل به راحتی پیدا می شود زیرا در این مملکت مشاغل پاره وقت بیشتر از مشاغل تمام وقت مورد احتیاج می باشد.

فرصت های زیادی در مملکت ایتالیا برای کسان مختلف در مقوله ی تحصیل و کارآموزی و کار دانشجویی هستی دارد. وانگهی بهتر است بدانیم که برای جوانان وافراد فاقد شغل در کشور ایتالیا یا سراسر عالم که علاقه مند به پیشه در اتحادیه ی اروپا و پیشه در زمینه های دیپلماتیمک می باشند بخت بسیاری وجود دارد.همچنین بخت فراگیری زبان ایتالیایی نیز برای علاقه مندان از سراسر جهان وجود دارد که می توانند به مملکت ایتالیا مهاجرت نموده و به تحصیل زبان آلمانی بپردازند.و دولت ایتالیا کمک ها ی مالی فراوانی برای این افراد در عقیده گرفته است وانگهی این شرایط پیشه بیان شده برای کشورهایی که توافقاتی با کشور ایتالیا در مقوله ی مبادلات دانشجو امکان پذیر می باشد.

بهتر است بدانیم برای دانشجویانی برای دانشجویانی که از اتحادیه ی اروپا به منظور تحصیل به مملکت ایتالیا آمده اند فرصت های زیادی برای کار آموزی و تحصیل در مملکت ایتالیا را دارا می باشند.بسیاری از دانشجویان ایتالیایی دارای پیشه های نیم وقت و پاره وقت در مملکت ایتالیا می باشند که از این روش این کار آنها می تواند کمک خرج ی تحصیلی برای انها محسوب شود.بهتر است بدانیم کسان دانشجو یا کسان دیگری که از اتحادیه ی اروپا به کشور ایتالیا می آیند نیازی به کسب اجازه ی شغل از مملکت ایتالیا ندارند  و می توانند بدون کسب فرمان ی پیشه به کار در کشور ایتالیا بپردازند.

کارفرما  باید برای صدور نامه ی اجازه ی پیشه در مملکت ایتالیا به اداره ی شهربانی  موسوم به  questurcمهاجرت نمایند .بهتر است افراد در عقیده داشته باشند که بوروکراسی این پیشه زیاد طول می کشد و امکان دارد مدت سررسید ویزا و ماندن شما بگذرد. و نتوانید هیچ کاری در کشور ایتالیا انجام دهید.

 

کشور ایتالیا همانگونه که دارای شرایط کاری پاره وقت می باشد همچنین حائز خرج ی زیاد مناسب تحصیل نیز می باشدو در ضمن می تاب از دانشگاههای با کیفیت بالای این مملکت اسم بردبهتر است بدانیم که مردم کشور ایتالیا حائز اشتراکات زیادی در گویه ی فرهنگی و تاریخی با ملت مملکت ایران می باشند.

کار ضمن تحصیل در مملکت ایتالیا می تواند از راه شغل در رستورانها یا کار در مدلینگ یا موارد دیگر که نیازی به ارائه ی مدرک نمی باشد می تواند باشد.

در مورد ساعات کار دانشجویی می توان به این فرمایش اشاره کرد که در مقطع لیسانس کسان می توانند الی 10 ساعت کاری به کار بپردازند. و اگر کسان به غیر از این ساعات و اغلب از این ساعات به شغل بپردازند این کار کار سیاه محسوب شده و مجازات خویش را دارا می باشد.

و در مقطع فوق لیسانس باید افراد به 20 ساعت پیشه دانشجوئیی و پارت تایم پرداخته و بیشتر از این تایم نمی توانند پیشه کنند.

در مقطع دکتری  نیز این افراد می توانند لغایت 30 ساعت به شغل نیم وقت پرداخته و کسب تجربه نمایند . این افراد پس از سپریدن مقطع دکتری می توانند به صورت کامل به کار دانشجویی پرداخته یعنی نزدیک 40 ساهعت در هفته اجازه ی کار  را دارا می باشند.

افراد برای پیشه ضمن تحصیل معمولا به انگیزه اینکه به شغل دانشجویی می پردازند بعد نیاز به مدارک و شرایط خاصی را دارا نمی باشند.

اما پس از تحصیل اگر بخواهند به پیشه بپردازند باید شرایط خاصی را دارا باشند و مدارک خود را تحویل دهند.

 

افراد می توانند از راه ثبت  نام در آژانس های کاریابی کشور ایتالیا به دنبال پیشه نبمه وقت و دانشجویی باشند.که برای ثبت اسم در این آژانس ها دربایستن به داشتن مدارکی را دارند:

  • افراد باید حائز یک کد مالی یا مالیاتی باشند.
  • داشتن مجوز انجام شغل که در اینجا معمولا همان ویزای تحصیلی می باشید .
  • cv  یا رزومه ی کاری کامل فرد
  • داشتن عکسی مثل عکس پاسبورت

 

افراد می توانند این مدارک را به موسسات کاریابی در کشور ایتالیا برده و این موسسات با توجه به اینکه کسان دانشجو می باشند و احتیاج به شغل پاره وقت دارند این موسسات برای آنها کاری متناسب با وضعیت آنها پیدا می نمایند.

 

منبع : https://www.tcglobal.com/blog/things-students-need-to-know-about-working-in-italy.html

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی